SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile Polska reklamuje się jako „sieć największych możliwości” (wideo)

Rusza nowa wizerunkowa kampania reklamowa T-Mobile Polska. Akcję, prezentującą wybrane usługi oferowane przez tę sieć, przygotowały firmy G7, Lunapark i Starcom.

Głównym motywem nowej kampanii T-Mobile Polska jest smuga w kolorze magenta, charakterystycznym dla identyfikacji wizualnej tej sieci. W spocie symbolizuje ona szeroki zasięg i możliwości, które swoim użytkownikom daje T-Mobile.

Kampania prezentuje niektóre z usług działających w T-Mobile: zbliżeniowe płatności mobilne MyWallet (przeczytaj o nich więcej), platformę T-Mobile Cloud (więcej o niej) oraz MyBox z najpopularniejszymi aplikacjami mobilnymi (więcej na ten temat).

Poprzednia wizerunkowa kampania reklamowa T-Mobile pod hasłem „sieć największych możliwości” była prowadzona wiosną ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).


Nowa reklama była kręcona przez 60-osobową ekipę m.in. w Tatrach, w Warszawie oraz nad jeziorami i morzem. Nagranie zajęło 5 dni zdjęciowych, a cała produkcja - półtora miesiąca. Reżyserem spotu jest Marek Dawid, a tłem muzycznym - piosenka „Something Good” zespołu Alt-J.

Kreację kampanii przygotowała agencja G7, animacją spotu zajęło się studio Lunapark, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska reklamuje się jako „sieć największych możliwości” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Loster
Reklama przypominająca te które były jeszcze za czasów Ery czyli spokojne bez przeładowania informacjami i nachalnej reklamy.
odpowiedź
User
edi
A U MNIE DALEJ NIE MA ZASIĘGU -MOBILE! NAWET PLAY MA NIEDALEKO SWÓJ WŁASNY NADAJNIK ALE NIE TE SKĄPCE Z T-MOBILE! W SUMIE TO DOBRZE! KONKURENCJA MA KLIENTÓW A T-MOBILE MA BRAKI W ZASIĘGU!
odpowiedź