T-Mobile przed walentynkami przekonuje, że każde „teraz” ma znaczenie w miłości
Startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile „Teraz ma znacznie”. Operator promuje w niej ofertę internetu.
W najnowszej, walentynkowej odsłonie kampanii „Teraz ma znaczenie" T-Mobile zachęca klientów, by korzystając z dostępnych możliwości i narzędzi – pomimo wielu restrykcji, z którymi żyjemy na co dzień – przeżywali jak najwięcej wspólnych chwil z ukochaną czy ukochanym.
T-Mobile na walentynki
W 30-sekundowym spocie, w którym T-Mobile dzieli się tym przesłaniem, zobaczyć można pary cieszące się trwającym właśnie momentem. Kampania reklamowa promuje ofertę abonamentów z nielimitowanymi usługami telekomunikacyjnymi – również w wersji 5G.
Kampania ma także odsłonę produktową, w której reklamowana jest promocja na smartfony Oppo.
Kampanie przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL stworzyła agencja ARC – Grupa Publicis.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile przed walentynkami przekonuje, że każde „teraz” ma znaczenie w miłości