SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile przed walentynkami przekonuje, że każde „teraz” ma znaczenie w miłości

Startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile „Teraz ma znacznie”. Operator promuje w niej ofertę internetu.

W najnowszej, walentynkowej odsłonie kampanii „Teraz ma znaczenie" T-Mobile zachęca klientów, by korzystając z dostępnych możliwości i narzędzi – pomimo wielu restrykcji, z którymi żyjemy na co dzień – przeżywali jak najwięcej wspólnych chwil z ukochaną czy ukochanym.

T-Mobile na walentynki

W 30-sekundowym spocie, w którym T-Mobile dzieli się tym przesłaniem, zobaczyć można pary cieszące się trwającym właśnie momentem. Kampania reklamowa promuje ofertę abonamentów z nielimitowanymi usługami telekomunikacyjnymi – również w wersji 5G.

Kampania ma także odsłonę produktową, w której reklamowana jest  promocja na smartfony Oppo.

Kampanie przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL stworzyła agencja ARC – Grupa Publicis.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile przed walentynkami przekonuje, że każde „teraz” ma znaczenie w miłości

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl