T-Mobile przekonuje w wizerunkowej kampanii, że „Teraz ma znaczenie”
T-Mobile wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz ma znaczenie”.
T-Mobile Polska w nowej kampanii chce mimo obecnej sytuacji "dzielić się radością, dawać nadzieję i poczucie bezpieczeństwa". "W otwierającym spocie prezentujemy nowe podejście komunikacyjne i nieco odmienioną filozofię marki. Podkreślamy, jak ważne mogą być nie tylko wielkie wydarzenia w naszym życiu, ale właśnie zwykłe chwile, którymi dzięki technologii możemy dzielić się z bliskimi i całym światem" - informuje telekom.
- Od początku naszej działalności celem, ale i źródłem ogromnej satysfakcji, było dla nas łączenie ludzi. Dzisiaj chcemy zachęcić wszystkich, aby, kiedy tylko to możliwe, celebrować wspólne momenty i cieszyć się każdym „teraz”. W myśl takich właśnie założeń tworzymy nasze oferty, zapewniając klientom możliwość skupienia się na tym, co ma dla nich szczególnie znaczenie - bez ograniczeń czy limitów - mówi Paulina Rekosz, dyrektorka departamentu zarządzania marką i customer experience w T-Mobile Polska.
Zobacz: Hodak i Kukon rapują w nowej kampanii T-Mobile
Odmienione podejście komunikacyjne to także efekt ogłoszonych w lutym tego roku zmian w globalnym pozycjonowaniu Grupy Deutsche Telekom, której T-Mobile Polska jest częścią.
Nowy spot zostanie wykorzystany w działaniach promocyjnych w kanałach telewizyjnych, a także w internecie. Kampanię przygotował departament zarządzania marką i customer experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile przekonuje w wizerunkowej kampanii, że „Teraz ma znaczenie”