Tauron promuje „Lekką fakturę na start” dla małych i średnich przedsiębiorstw
Tauron od początku października rozpoczął kampanię „Lekka faktura na start”, w której promowana jest oferta rocznej sprzedaży gazu i prądu dla sektora MSP. Za jej realizację odpowiada agencja S4.
W ramach kampanii promowana jest najnowsza oferta na zakup prądu i gazu w jednym pakiecie. Oferta stworzona została głównie dla nowo powstałych działalności gospodarczych oraz start-up'ów wchodzących na rynek. Mogą z niej skorzystać zarówno mali i średni przedsiębiorcy, jak i tzw. klienci wielopunktowi.
Działania reklamowe pod hasłem „Lekka faktura na start dla firm" rozpoczęły się 2 października i potrwają do końca roku. Kampania prowadzona jest w mediach lokalnych, obejmuje radio oraz internet. Działania zaplanowano także w prasie, w tytułach Express Ilustrowany, Dziennik Bałtycki, Gazeta Pomorska, Głos Wielkopolski, Echo Dnia, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Codzienna Nowiny.
Po stronie klienta za koordynację projektu odpowiadają: Renata Marciniak, Dorota Kulpińska i Monika Gałaś.
Za realizację kampanii odpowiada agencja S4, która w wyniku wygranego przetargu pracuje dla operatora od maja tego roku. Obsługą reklamową spółki Tauron Sprzedaż zajmują się również Hand Made, Fabryka Idei i Czart.
Dołącz do dyskusji: Tauron promuje „Lekką fakturę na start” dla małych i średnich przedsiębiorstw