„Tele Świat” liderem, „TV14” z największym spadkiem
W kwietniu 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 383 016 egz. Była ona o 8,33 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 218 519 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 9,50 proc.
Trzecie lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w kwietniu 2013 roku na poziomie 66 774 egz., po spadku o 7,35 proc.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
383 016 |
417 806 |
TV14 |
218 519 |
241 465 |
Ekran TV |
66 774 |
72 074 |
W porównaniu kwietnia br. do marca br. również wszystkie dwutygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Świat” - było to 8,14 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
383 016 |
416 964 |
TV14 |
218 519 |
232 627 |
Ekran TV |
66 774 |
71 523 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem, „TV14” z największym spadkiem