„Tele Tydzień”, „Twój Styl” i „Gala” dużo więcej z reklam - „Polityka” i „Wprost” w dół (Top 10)
W I kwartale br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 2,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Duże wzrosty wpływów reklamowych osiągnęły „Gala”, „Tele Tydzień”, „Twój Styl”, „Party” i „Flesz”, a spore spadki zanotowały „Polityka”, „Przyjaciółka” i „Wprost”.
Z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) były o 36,1 proc. wyższe niż rok wcześniej, a „Gali” (G+J Polska) - o 40,1 proc. wyższe. Wpływy „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły w skali roku o 19,1 proc., „Flesza” (Edipresse Polska) - o 18,9 proc., a „Party” - o 17,7 proc.
>>> Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, liderem „Twój Styl”
Więcej niż przed rokiem zarobiły też z reklam „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - o 11,2 proc., oraz „Viva!” (Edipresse Polska) - o 8,2 proc.
>>> Dwutygodniki people: „Gala” o 96 proc. do góry, „Party” liderem
Za to cennikowe wpływy reklamowe „Polityki” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zmalały w skali roku aż o 32 proc. W przypadku „Wprost” (AWR Wprost) spadek wyniósł 7,2 proc., a w przypadku „Przyjaciółki” - 9,2 proc.
>>> Top 65 tygodników w Polsce: „Tele Tydzień” liderem
Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji, dane Kantar Media) | ||
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-III.2013 | I-III.2012 |
Tele Tydzień | 30 625 298 zł | 22 502 148 zł |
Newsweek Polska | 26 731 996 zł | 24 044 905 zł |
Viva! | 25 821 206 zł | 23 867 279 zł |
Twój Styl | 24 107 165 zł | 20 232 203 zł |
Wprost | 20 135 767 zł | 21 698 077 zł |
Party | 14 942 657 zł | 12 693 533 zł |
Flesz | 14 675 125 zł | 12 345 792 zł |
Polityka | 13 153 600 zł | 19 350 400 zł |
Przyjaciółka | 12 994 612 zł | 14 311 777 zł |
Gala | 12 876 263 zł | 9 186 957 zł |
monitorowane tytuły razem | 566 654 897 zł | 579 534 658 zł |
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień”, „Twój Styl” i „Gala” dużo więcej z reklam - „Polityka” i „Wprost” w dół (Top 10)