SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizory Sharp Aquos LED promowane „dla spragnionych wielkich emocji”

Ruszyła loteria „Dla spragnionych wielkich emocji” promująca wielkoformatowe telewizory Sharp Aquos LED pod hasłem. Za realizację akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Mediatouch i Reprise Media.

W ramach promocji „Dla spragnionych wielkich emocji” należy kupić telewizor Sharp Aquos LED o przekątnej ekranu 50, 52, 60, 70, 80 lub 90 cali, zarejestrować się w serwisie sharpemotions.eu i napisać, jakie emocje pozwala przeżywać ten telewizor. W akcji - zaplanowanej do 15 września - do wygrania jest 12 jednoosobowych wyjazdów do parku rozrywki Ferrari World w Abu Dhabi, 800 zegarków F orerunner @ 10 Garmin oraz 400 kamer Ion Air Pro. Obsługą promocji - prowadzonej jednocześnie na Litwie, Ukrainie, Węgrzech, w Słowenii, Rumunii i Czechach - zajmuje się agencja Mediatouch.

Promocję wspiera kampania reklamowa w internecie (Onet.pl, Interia.pl, Rp.pl, Parkiet.pl, Gazeta.pl, Infor.pl, Money.pl, Bankier.pl, Allegro.pl, Ceneo.pl, strony Wolters Kluwer, Polskapresse i Axel Springer i Google) oraz BTL-u. Reklamy przygotowała agencja Mediatouch, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Reprise Media.

Dołącz do dyskusji: Telewizory Sharp Aquos LED promowane „dla spragnionych wielkich emocji”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lenny
Wielki to on jest, ale wielka tez jest zapewne cena. Ale się zastanawiam, kto jest w stanie zmieścić w mieszkaniu telewizor 90 cali ? Przecież na takie warunki 42 cale z 3D i ambilightem wystarczają w zupełności.
0 0
odpowiedź