1,5 mln osób oglądało siódmą edycję „The Voice Kids”
Zakończoną w sobotę siódmą edycję „The Voice Kids” oglądało w Dwójce 1,47 mln widzów. Poprzednia odsłona talent-show, emitowana rok temu, miała o 270 tys. oglądających więcej.
„The Voice Kids 7” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.00, w okresie od 24 lutego do 27 kwietnia br. Średnia widownia premierowych odcinków dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 1,47 mln osób, co przełożyło się na 12,66 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl
Największą widownię, wynoszącą 1,8 mln oglądających, zgromadził odcinek produkcji z 24 lutego (była to emisja z godz. 21.05).
Poprzednia, szósta edycja “The Voice Kids”, emitowana wiosną ub.r., zgromadziła przed telewizorami 1,71 mln widzów, co przełożyło się na 13,92 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,37 proc. udziału w grupie 16-49 i 10,96 proc. w grupie 16-59.
„The Voice Kids” to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”. W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.
Występy uczestników w siódmej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo. Nową jurorką w programie była Natasza Urbańska, która zastąpiła Dawida Kwiatkowskiego.
Będzie kolejna edycje “The Voice Kids”
“The Voice Kids 7” wygrała Michelle Siwka, która była w drużynie Nataszy Urbańskiej.
Wystartowały castingi do kolejnej edycji “The Voice Kids”, a także nowych serii “The Voice of Poland” i “The Voice Senior”. Zgłosić się można tylko przez internet.
Dołącz do dyskusji: 1,5 mln osób oglądało siódmą edycję „The Voice Kids”