„The Voice of Poland” ze wzrostem widowni. TVP2 liderem
Jedenastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,74 mln osób. W porównaniu do dziesiątej serii widownia show wzrosła o 90 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 21.00 i 22.05, począwszy od 12 września br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 26 września) wyniosła 1,74 mln osób, co przełożyło się na 14,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,07 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,91 mln oglądających, program zgromadził 26 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.
Dla porównania, dziewiątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 90 tys. widzów więcej - było to 1,65 mln osób, co przełożyło się na 12,66 proc. udziału w 4+, 13,47 proc. w 16-49 i 12,79 proc. w 16-59. Wówczas „The Voice of Poland” startowało godzinę wcześniej, niż obecnie (o 20.05; program również kończył się o około 23.00).
TVP2 w czasie nadawania dziesiątej edycji „The Voice of Poland” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 8,07 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne i „Twoja twarz brzmi znajomo”. Trzecia jest TVP1 (gł. „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 7,73 proc.), a czwarty - TVN (filmy; 5,59 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest zdecydowanym liderem.
Występy w „The Voice of Poland 11” ocenia jury w składzie: Tomson i Baron, Michał Szpak, Urszula Dudziak i Edyta Górniak.
Jedenastą edycję programu prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał. W gronie współprowadzących pojawia się także Adam Zdrójkowski, który wspólnie z Małgorzatą Tomaszewską wręcza uczestnikom zaproszenia do programu. Duet pojawi się również w odcinkach na żywo, a Zdrójkowski dołączy do Macieja Musiała także na etapie „Bitew”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” ze wzrostem widowni. TVP2 liderem