SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców - Inventory Filter

TikTok Inventory Filter, nowe narzędzie dla reklamodawców, dostępny jest w Polsce i w 25 innych krajach oraz w kilkunastu językach. Narzędzie zapewnia reklamodawcom większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie”.

Dzięki TikTok Inventory Filter - autorskiemu rozwiązaniu dostępnemu w TikTok Ads Manager – marketerzy mogą teraz decydować przy jakiego rodzaju treściach pojawiają się ich reklamy.

Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego TikTok Inventory Filter daje reklamodawcom dostęp do trzech różnych poziomów zasobów wideo – Full Inventory, Standard Inventory i Limited Inventory, które zdefiniowane zostały na podstawie zasad i polityk oraz branżowych standardów TikToka. Wybrany poziom można zdefiniować w TikTok Ads Managerze podczas tworzenia kampanii.

Co decyduje o przypisaniu do poszczególnych poziomów zasobów wideo?

TikTok Inventory Filter klasyfikuje treści tworzone przez użytkowników poprzez analizę tekstu, dźwięku, wideo i obrazów, oceniając czy nie naruszają naszych zasad i czy dotyczą tematów potencjalnie kontrowersyjnych. Film, który zostanie tak zdefiniowany zostanie następnie przypisany do jednego z 4 poziomów ryzyka:

• Floor Content – treści, które naruszają nasze Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok

• High Risk Content – treści gloryfikujące lub prezentujące w sposób bezrefleksyjny tematy potencjalnie kontrowersyjne

• Medium Risk Content – treści fikcyjne lub rozrywkowe dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów

• Low Risk Content – filmy o walorze edukacyjnym, dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów

Biorąc pod uwagę definicje powyższych poziomów ryzyka, TikTok Inventory Filter będzie oceniał, które filmy tworzone przez użytkowników należy wykluczyć z danego poziomu zasobów wideo. W rezultacie lista filmów dostępnych na każdym z nich będzie się odpowiednio różnić:

• Full Inventory: Wyklucza wszelkie treści zaklasyfikowane jako Floor Content, czyli treści naruszające Zasady Społeczności, Warunki świadczenia usług i/lub Politykę dot. własności intelektualnej TikTok, które zostały usunięte przez TikTok.

• Standard Inventory: Wyklucza treści zaklasyfikowane jako "Floor Content" i "High Risk Content". Reklamy będą wyświetlane obok filmów, które są odpowiednie dla większości marek, ale mogą być potencjalnie kontrowersyjne.

• Limited Inventory: Wyklucza wszystkie poziomy ryzyka (od "Floor" do "Low Risk"). Reklamy będą wyświetlane obok treści, które nie zawierają kontrowersyjnych tematów.

W okresie testowym z TikTok Inventory Filter skorzystało wiele firm, a każda z kampanii osiągnęła wysokie wyniki pod względem bezpieczeństwa i dopasowania treści.

Dołącz do dyskusji: TikTok wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców - Inventory Filter

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Advertiser
Ja wybieram reklamy tylko w sąsiedztwie filmików z duszącymi się na śmieerć dzieećmi.
0 0
odpowiedź