TLC: “Nie mów pannie młodej” wygrywa z konkurencją
Reality-show „Nie mów pannie młodej” ma po trzech odcinkach średnio 127 tys. widzów. Program ma wyniki lepszej od średniej stacji i daje jej pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych dla kobiet.
Program nadawany jest w piątki o 21.30. Trzy pierwsze odcinki reality-show dały kanałowi 0,93 proc. udziału w grupie 4+ i 1,39 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. To wyniki lepsze od średnich dobowych udziałów stacji, które w drugiej połowie października br. wynosiły odpowiednio 0,41 proc. i 0,59 proc.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
14-10-2011 | 118 304 | 0,85% | 1,36% |
21-10-2011 | 145 737 | 1,08% | 1,67% |
28-10-2011 | 118 121 | 0,88% | 1,15% |
Średnia | 127 400 | 0,93% | 1,39% |
W czasie emisji pierwszych wydań „Nie mów pannie młodej” TLC miało ponad trzy razy większą widownię niż jej dwaj główni konkurenci. TVN Style i Polsat Cafe osiągały w tym czasie średnio po 0,29 proc. udziału. Pierwsza z tych stacji nadawała w tym paśmie program Wojciecha Cejrowskiego „Po mojemu” i serię „44…” , zaś druga - talk-show „Grunt to rodzinka” i magazyn „Gwiazdy na dywaniku”.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TLC-Nie mów pannie | 127 400 | 0,93% | 1,39% |
TVN Style | 39 677 | 0,29% | 0,35% |
Polsat Cafe | 39 092 | 0,29% | 0,31% |
Nadawane we wtorki o 20.30 powtórki reality-show po trzech odcinkach miały 44 tys. widzów przy udziale wynoszącym 0,27 proc. i 0,41 proc.
>>> Cygańskie wesele hitem TLC
„Nie mów pannie młodej” to polska wersja brytyjskiego formatu “Don't tell the bride”. W każdym odcinku występuje młoda para, która otrzymuje 40 tys. zł na zorganizowanie ślubu i wesela. Jednak wszelkie decyzje może podejmować jedynie pan młody, panna młoda nie może o niczym wiedzieć. Przyszła mężatka widzi męża ponownie dopiero w dniu przygotowanego przez niego ślubu.
Dołącz do dyskusji: TLC: “Nie mów pannie młodej” wygrywa z konkurencją