Tomasz Czerwiński szefem digital investment w Amplifi
Do zespołu agencji Amplifi (dentsu Polska) dołączył Tomasz Czerwiński. Objął stanowisko head of digital investment.
Czerwiński będzie odpowiedzialny za negocjacje oraz za wykreowanie i realizację polityki inwestycyjnej w mediach digitalowych, a także kierowanie zespołem w składzie: Magdalena Liberska i Ania Lipińska.
Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję digital trading directora w grupie Mediabrands. W ramach swojej roli odpowiadał za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym, blisko współpracując między innymi z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Junior Initiative, Reprise oraz Matterkind.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tomasz Czerwiński swoją karierę zaczynał w branży mediowej w 2011 roku, kiedy to objął stanowisko junior media plannera w agencji Mediacom. Od tamtej pory zdobywał doświadczenie w pracy dla różnych agencji, w tym Zenith, UM i Initiative, gdzie obsługiwał klientów z różnorodnych branż, takich jak FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja oraz AGD.
Czerwiński już wcześniej był związany z grupą dentsu, wtedy odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, usług i produktów digitalowych.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Czerwiński szefem digital investment w Amplifi