Tomasz Gęstwicki: z Filmpoint Videomarketing do RiverWood
Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy reklamowej RiverWood jako creative director.
Od 2010 roku Gęstwicki pełnił rolę dyrektora kreatywnego w Filmpoint Videomarketing, agencji specjalizującej się w produkcjach content video, dedykowanych kampaniom ATL oraz działaniom digitalowym, zarówno w obszarze B2B i B2C. Odpowiadał za kreację przy produkcjach dla takich klientów, jak: Allegro, OLX Group, Volkswagen Group, VOX Industrie, Ergo Hestia, Neuca, Ahmad Tea London, Gaspol, xSolve, Wirtualna Polska czy Polska Grupa Energetyczna PGE.
W RiverWood Gęstwicki będzie koordynował prace działu kreatywnego: copywriterów i zespołu graficznego, a także będzie współpracować przy budowie i wdrażaniu strategii rozwoju agencji.
Poznańska grupa agencyjna RiverWood od czerwca br. w sobie agencje RiverWood marketing, RiverWood events, RiverWood intelligence i AF.agency.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Gęstwicki: z Filmpoint Videomarketing do RiverWood