Tomasz Jakubiak rzuca mięsem w reklamie Delikatesów Centrum
Delikatesy Centrum rozpoczęły współpracę z Tomkiem Jakubiakiem, kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu MasterChef Junior. Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za pomysł strategiczny i kreatywny cyklu filmów edukacyjnych.
Cykl filmów edukacyjnych „Jakubiak rzuca mięsem" ma wzmocnić pozycję Delikatesów Centrum jako specjalisty w kategorii mięs i wędlin. Tomek Jakubiak dzieli się z widzami swoją ekspercką wiedzą: podpowiada, jak wybrać i rozpoznać najlepsze mięso i wędliny, a także zachęca do odwiedzania lady mięsnej w Delikatesach Centrum.
Seria edukacyjna z Jakubiakiem obejmuje 9 odcinków, które będą ukazywały się raz w tygodniu. Ukoronowaniem każdego odcinka jest potrawa, przygotowana przez Jakubiaka według jego autorskiego przepisu.
W komunikacji wykorzystano kanały YouTube, Facebooka oraz stronę internetową Delikatesów Centrum.
Kreacją, strategią i przygotowaniem działań zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw. Za produkcję odpowiada Cooking Media.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Jakubiak rzuca mięsem w reklamie Delikatesów Centrum