Tomasz Kot w orkiestrze reklamuje internet bez VAT w Netii (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa oferty internetowej Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję – w której aktor występuje jako członek orkiestry dętej – przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.
Rozpoczęta właśnie kampania Netii reklamuje promocję „Internet bez VAT” prowadzoną przez operatora od początku br. Oferta obejmuje obniżkę abonamentu o 23 proc. nawet przez cały okres trwania umowy dla klientów, którzy usługę internetową wykupią w pakiecie z dostępem do telefonu.
W kampanii występuję ambasador reklamowy Netii – Tomasz Kot. Tym razem wciela się on w rolę muzyka i wokalisty orkiestry dętej, z pasją wyśpiewując hasło promocji. Przypomnijmy, że muzyczny charakter miała również poprzednia kampania Netii, w której Kot wystąpił jako didżej (więcej o tej akcji)
Obecna kampania od 15 stycznia obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), radio, internet oraz BTL. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil (kreacja) i dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot w orkiestrze reklamuje internet bez VAT w Netii (wideo)
Dużo ważniejszy jest tu wymiar praktyczny - podane korzyści są skrajnie trudno osiągalne.