Tomasz Tołłoczko na czele działu business intelligence w Lemon Sky J. Walter Thomson Poland
Agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thomson Poland utworzyła dział business intelligence zajmujący się usługami z zakresu analizy danych. Kieruje nim Tomasz Tołłoczko, związany z firmą od pięciu lat.
Utworzenie działu business intelligence ma być odpowiedzią Lemon Sky J. Walter Thomson Poland na rosnące potrzeby reklamodawców w zakresie analizy danych, zarówno do celów marketingowych, jak też pozostałych obszarów działalności biznesowej. Agencja rozwija te kompetencje od ponad dwóch lat.
Tomasz Tołłoczko jako szef nowej struktury odpowiada za gromadzenie oraz analizę wszelkich danych, raportów w celu wsparcia prac plannerów. Zajmuje się także bieżącym monitorowaniem działań agencji i nadzorem nad działaniami optymalizacyjnymi.
Tołłoczko pracuje w Lemon Sky J. Walter Thomson Poland (wcześniej działającej jako Lemon Sky) od pięciu lat. Poprzednio pełnił funkcję head of strategy, a przedtem - senior strategy plannera. Wcześniej pracował m.in. w firmach Linea, M.Partner, Internet Designers i Contium.
Z branżą reklamową jest związany od 17 lat. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Tesco, Winiary, Bayer, Leroy Merlin, General Motors, Jelfa Jelenia Góra, Rockwool, Europejski Fundusz Leasingowy czy Pernod Ricard.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Tołłoczko na czele działu business intelligence w Lemon Sky J. Walter Thomson Poland