Tomasz Zubilewicz reklamuje Steroleę
Startuje kampania reklamowa preparatu Sterolea wprowadzanego do sprzedaży przez ASA. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy AdPropos, U2Media i Kostrzewa PR - jest Tomasz Zubilewicz.
Kampania preparatu Sterolea z udziałem Tomasza Zubilewicza, prezentera pogody w kanałach TVN, podkreśla, że produkt ten zawiera m in. sterole roślinne, które obniżają poziomu cholesterolu we krwi. Celem akcji - rozpoczętej 23 maja, a zaplanowanej do końca br. - jest wsparcie wprowadzenia tego preparatu na rynek apteczny.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP, TVN, Polsat), radio (m. in. Jedynka, Trójka, Złote Przeboje) oraz prasę (czasopisma kobiece, poradnikowe i zdrowotne).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja AdPropos, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy U2Media, a działania public relations prowadzi agencja Kostrzewa PR.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Zubilewicz reklamuje Steroleę