Toolbox Marketing powiększa polski oddział
Toolbox Marketing, międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w marketingu centrów handlowych, która w ub.r. otworzyła biuro w Warszawie, rozbudowuje swój zespół. Pod kierownictwem Helen Maguire polski oddział firmy powiększył się o cztery osoby.
Helen Maguire od ubiegłego roku kieruje polskim oddziałem Toolbox Marketing i osobiście odpowiada za strategiczne doradztwo zespołom zarządzającym aktywami. Od 12 lat mieszka i pracuje w Polsce. Swoją karierę w sektorze nieruchomości rozpoczynała w Wielkiej Brytanii jako marketing manager DTZ w Szkocji. Od tamtej chwili pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu 8 centrów handlowych należących do Land Securities w Wielkiej Brytanii. W swojej karierze zajmowała również stanowisko managera ds. komunikacji wiodącego szkockiego klubu sportowego.
Od niedawna funkcję managera ds. obsługi klienta i rozwoju pełni Agata Lewko, absolwentka filologii angielskiej i podyplomowych studiów zarządzania marką na SGH. Doświadczenie z obszaru BTL zdobywała w agencjach Havas i GPD Advertising, gdzie koordynowała projekty dla takich klientów jak PZU, Payback, Vichy, Kraft czy Sanofi Aventis.
Kreacją i copywritingiem w polskim oddziale Toolbox Marketing zajmuje się Jarek Kaniewski, który doświadczenie zdobywał pracując dla agencji reklamowych w Polsce jako kreatywny, copywriter, pisarz, tłumacz i scenarzysta. Jest autorem hasła "Pij mleko – będziesz wielki".
Kaniewski współpracuje Z Toolbox Marketing jako freelancer, podobnie jak Karolina Płuska - odpowiedzialna za kreację i design. Pracowała ona na stanowisku art directora kilku agencji reklamowych w Polsce, m.in. San Markos, Publicis i Ogilvy & Mather. Oprócz pracy nad kampaniami dla centrów handlowych, pracowała także dla takich marek jak Era, Avon czy Nestlé. Z Toolbox Marketing jest związana od czerwca br.
Nowe stanowisko w firmie powierzono Marii Juczewskiej, która odpowiada za tworzenie treści do mediów społecznościowych. Jest absolwentką filologii angielskiej, przez 10 lat pracowała w różnych branżach, zdobywając doświadczenie w marketingu w takich firmach jak Mayland Real Estate i Thalgo Polska. Ostatnio specjalizuje się w pisaniu treści w mediach społecznościowych dla handlu detalicznego, centrów handlowych i innych sektorów.
Nowoutworzoną funkcję project managera objęła z kolei Marta Gawęda, od ponad 12 lat pracująca w sektorze nieruchomości. Rozpoczynała karierę w DTZ, którą następnie kontynuowała w AIG/Lincoln.
Dołącz do dyskusji: Toolbox Marketing powiększa polski oddział