„Top model” w nowym paśmie oglądało 705 tys. widzów
12. edycję programu „Top model” oglądało w TVN w sobotnie wieczory średnio 705 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu nadawanego w środy miał o 177 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
TVN 12. serię „Top model” pokazywał w soboty o godz. 20.00, w okresie od 2 września do 25 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 705 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie 16-49, 8,87 proc. w grupie 20-54 oraz 7,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 12” z 11 listopada. Zgromadził przed telewizorami 866 tys. widzów.
Najnowsza edycja „Top model” notuje o 177 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu 11. odsłona formatu. Wówczas program nadawany w środy o 21.30 gromadził 882 tys. widzów, a jego udział w rynku wynosił 8,97 proc. w 4+ i 13,23 proc. w 16-49.
Z kolei pokazywany rok temu w tym samym paśmie „Mam talent 14” śledziło 1,60 mln widzów (12,62 proc. udziału w 4+ i 11,90 proc. w 16-49). Dotychczas sobotni prime-time w jesiennych ramówkach należał do „Mam talent!”.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Top model 12”, czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.00 a 21.41 miał 5,69 proc. udziału. Stacja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wiceliderem.
Show „Top model” zadebiutowało w TVN wiosną 2010 roku. Program z udziałem modelek i modelów amatorów powstaje na licencji formatu „America’s Next Top Model”.
Dominik Szymański zwycięzcą
Program wygrał Dominik Szymański, który otrzymał czek na 200 tys. zł, kontrakt z agencją modeli, a jego zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: „Top model” w nowym paśmie oglądało 705 tys. widzów