SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 350 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

Trzeci sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” oglądało średnio 876 tys. widzów, o 350 tys. osób mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN

Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 3” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 18 października do 6 grudnia br. Średnia widownia cyklu wyniosła 876 tys. osób, co przełożyło się na 7,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek produkcji z 22 listopada - zgromadził przed telewizorami 1,04 mln oglądających.

Dla porównania, początek pierwszego sezonu programu (w okresie od 5 października do 23 listopada ub.r.) śledziło o 350 tys. widzów więcej. Było to 1,23 mln osób, co przełożyło się na 9,70 proc. udziału w 4+, 13,48 proc. w 16-49 oraz 11,95 proc. w 16-59.

TVN w paśmie nadawania „Totalnych remontów Szelągowskiej” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. seriale (w tym końcówkę „M jak miłość”), osiągała 11,70 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. filmy fabularne; 7,79 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 6,78 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był liderem, a w 16-59 - wiceliderem.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Totalnych remontów Szelągowskiej 3” wyniosły 11,40 mln zł. Dla porównania, pierwszy sezon zarobił z reklam 15,78 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: „Totalne remonty Szelągowskiej” straciły 350 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karolina
Reklama przerywana reklamami miała 850 tys widzów więc spoko
odpowiedź
User
ewe3
W komercyjnej lider, to będzie jeszcze dużo sezonów. Program fajny.
odpowiedź
User
Stop
Kiedy zdejmą z ramówki tą fasolke udającą eks-pierd_kę. Odejdź w niepamięć!,PROSZĘ!
odpowiedź