SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Totalne remonty Szelągowskiej” ogląda 666 tys. widzów w TVN

Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” ogląda średnio 666 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN„Totalne remonty Szelągowskiej”, fot. TVN

Premierowe odcinki programu „Totalne remonty Szelągowskiej 6” na antenie TVN oglądać można było w środy o godz. 21.35, począwszy od 6 września br. Średnia widownia cyklu do 20 września wyniosła 666 tys. osób, co przełożyło się na 6,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,18 proc. w grupie 16-49 oraz 8,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek produkcji z 13 września - zgromadził przed telewizorami 744 tys. oglądających.

Dla porównania, nadawany rok temu w tym samym paśmie „Top model 11” po trzech pierwszych odcinkach śledziło o 350 tys. widzów więcej. Było to 835 tys. osób, a udział TVN w rynku wynosił 8,49 proc. w 4+ i 11,85 proc. w 16-49.

W ramach projektu Dorota Szelągowska wraz z ekipą przeprowadza metamorfozę całego domu lub mieszkania. Bohaterowie „Totalnych remontów Szelągowskiej” dowiadują się o przemianie swojego lokum dopiero na początku odcinka - jest to dla nich zupełne zaskoczenie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: „Totalne remonty Szelągowskiej” ogląda 666 tys. widzów w TVN

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hell yeah
Piekielnie dobra oglądalność to zasługa anielsko urzekającej aury prowadzącej :)
odpowiedź
User
humor
Diabelska oglądalność :)
odpowiedź
User
wuwu
1 odcinek ogląda więcej widzów niż suma polsatowskich hitów jesieni (żony, island), więc można być zadowolonym, prawie 10% w komercyjnej
odpowiedź