Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)
W nowej kampanii reklamowej samochodów hybrydowych marki Toyota wspólnie z Włodzimierzem Zientarskim występuje Roman Młodkowski. Spoty są utrzymane w konwencji programu motoryzacyjnego.
Reklamy pokazują Włodzimierza Zientarskiego i Romana Młodkowskiego jako prowadzących „AutoMagazyn dla Przedsiębiorców”.
Dziennikarze dyskutują o zaletach korzystania przez firmy z samochodów hybrydowych, podkreślając atrakcyjną ofertę Toyoty w tym zakresie. Przekonują też, że bardziej opłaca się kupić samochód nowy niż używany.
Kampania składa się z czterech spotów. Są one emitowane w telewizji (m.in. w stacjach informacyjnych) oraz internecie (m.in. na stronie Toyota-radosc.pl).
Zientarski w reklamach Toyoty występuje od czterech lat.
Dla Romana Młodkowskiego to pierwszy udział w dużej kampanii reklamowej. Dziennikarz od lutego 2016 roku do początku br. był dyrektorem pionu biznesu i finansów w Grupie Onet-RAS Polska. Wcześniej przez wiele lat pracował w Grupie TVN, m.in. jako gospodarz „Faktów” i magazynu „Fakty Ludzie Pieniądze” oraz szef redakcji biznesowej TVN24 i kanału TVN CNBC,
Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski reklamują auta hybrydowe Toyoty dla firm (wideo)