„Trendbook” wspólną audycją „Pulsu Biznesu” i Radia 357
Dziennik „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) i Radio 357 w czwartek wystartują ze wspólną audycją „Trendbook”. Jej gospodarzami będą redaktor naczelny „PB” Grzegorz Nawacki i prezes Radia 357 Paweł Sołtys. To pierwszy wspólny projekt obu mediów.
Dziennik „Puls Biznesu” i Radio 357 rozpoczynają współpracę redakcyjną. Jak tłumaczą „w trudnych dla rynku reklamy czasach, szansę na powodzenie mają tylko te media, które oferują projekty ciekawe zarówno dla odbiorców, jak również potencjalnych partnerów”.
Pierwszym wspólnym projektem będzie „Trendbook” – audycja prezentująca wpływ, jaki na biznes i podejmowane przez ludzi decyzje mają zachodzące na świecie zmiany. Jej twórcy będą tropić trendy w świecie technologii, biznesu i mediów, kształtujące sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i kupujemy.
Pierwszy sezon „Trendbooka” startuje 27 października. Jego gospodarzami będą Grzegorz Nawacki – redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” oraz Paweł Sołtys – prezes Radia 357. Audycja zagości w ramówce na stałe – będzie jej można słuchać w każdy czwartek o godz. 14.10, natomiast w każdą środę temat tygodnia będzie szeroko omawiany na łamach „Pulsu Biznesu”. Wszystkie treści odbiorcy znajdą na stronie Trendbook.pb.pl.
„Słuchacze Radia 357 i czytelnicy »Pulsu Biznesu« to podobni odbiorcy – ludzie ciekawi świata, którzy we wszechobecnym zalewie informacji chcą wychwycić najbardziej przydatne, rzetelne i wartościowe. Dlatego widzimy ogromny potencjał w tworzeniu wspólnych, unikatowych na rynku projektów. Do pierwszego z nich, Trendbooka, będziemy zapraszali gości z absolutnej pierwszej ligi - wizjonerów biznesu, technologii i innowacji, którzy pomogą naszym czytelnikom i słuchaczom właściwie ocenić, dokąd zmierza współczesny świat” – mówi Grzegorz Nawacki.
„Rozmaite trendy zmieniają biznes i konsumentów tu i teraz. W Trendbooku będziemy na nie patrzeć szeroko, pokazywać wzajemne zależności i ich konsekwencje. Dzięki temu będziemy szukać i skrzętnie odnotowywać zmiany, które trzeba oswoić i wykorzystać. Pomogą nam w tym nasi rozmówcy, doświadczeni menedżerowie z różnych branż. Powstanie »notes«, który przyda się każdej osobie podejmującej decyzje biznesowe oraz każdemu świadomemu konsumentowi” - wyjaśnia Paweł Sołtys.
Santander patronem audycji
Partnerem pierwszego sezonu jest Santander Bank Polska.
„Cenimy nowoczesne, ciekawe projekty z dużym potencjałem, które inspirują, uczą i budzą zainteresowanie. Lubimy też nowe wyzwania. Dlatego chętnie włączamy się w nowe, wartościowe inicjatywy, szczególnie te realizowane we współpracy z cenionymi i opiniotwórczymi partnerami, które dostarczają realnej, przydatnej wiedzy naszym klientom. Trendbook z pewnością będzie takim projektem” – mówi Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu Public Relations w Santander Bank Polska.
„Wierzymy, że taka forma współpracy zostanie bardzo dobrze przyjęta przez czytelników i słuchaczy. Planujemy kolejne odsłony Trendbooka, myślimy też o innych wspólnych projektach” – dodaje Grzegorz Nawacki.
Radio 357 ma obecnie ponad 44,6 tys. patronów na Patronite. Miesięcznie wspierają rozgłośnię kwotą ponad 802 tys. zł. Według badań Krajowego Instytutu Mediów, w trzecim kwartale br. Radio 357 miało 0,8 proc. zasięgu.
Sprzedaż wydania „Pulsu Biznesu” w drugim kwartale br. wyniosła 13 270 egz. (dane PBC). Firma Bonnier Business Polska, wydająca m.in. „Puls Biznesu” i Bankier.pl, w ub.r. zwiększyła przychody o 11,5 proc. do 62,39 mln zł, głównie dzięki ponad 30-proc. wzrostowi wpływów z reklam i eventów. Jej zysk netto wzrósł czterokrotnie, do 4,25 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Trendbook” wspólną audycją „Pulsu Biznesu” i Radia 357