Triple PR projektowo dla Tchibo przed świętami
Firma Tchibo wybrała agencję Triple PR do współpracy projektowej w okresie przedświąteczny. Współpraca obu firm potrwa do końca tego roku i obejmuje komunikację produktową i działania wizerunkowe.
Agencja odpowiada za prowadzenie działań media relations, w tym plasowanie w mediach specjalnej edycji kalendarza i świątecznej oferty produktowej marki oraz organizację spotkania dla mediów.
Po stronie Triple PR osobą odpowiedzialną za realizację strategii komunikacji dla marki Tchibo jest Magdalena Dymek, PR manager oraz Róża Siudaj, junior PR consultant.
Współpraca ma charakter projektowy i potrwa do końca roku.
Obecnie sieć Tchibo w Polsce obejmuje ponad 50 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy. W każdy poniedziałek w sklepach Tchibo, a we wtorek w e-sklepie tchibo.pl oferowana jest nowa kolekcja ponad 30 artykułów dobranych w ramach tematu przewodniego. Oznacza to, że Tchibo rocznie wprowadza do sprzedaży ponad 2000 nowych produktów.
Dołącz do dyskusji: Triple PR projektowo dla Tchibo przed świętami