SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trójka nowym liderem w Poznaniu. Duży spadek udziału VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

Na pozycję lidera - z miejsca piątego - awansowała Trójka (z 8,5 proc. do 14,1 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Eska (pomimo straty z 12,0 proc. do 11,1 proc.).

Ostatnią pozycję podium zajęły Złote Przeboje, które w analogicznym okresie rok wcześniej były liderem (z 12,6 proc. do 10,7 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z drugiej - spadło RMF FM (z 12,2 proc. do 10,6 proc.).

Warty zauważenia jest tutaj duży spadek udziału VOX FM, które spadło z miejsca 4. na 7. - w dół o 4,7 pkt. proc. do 6,0 proc.

Poznań

Wszyscy 15-75

grudzień 2013 : maj 2014

czerwiec 2014 : listopad 2014

grudzień 2014 : maj 2015

czerwiec 2015 : listopad 2015

Trójka

11,2%

8,5%

11,9%

14,1%

Radio ESKA (Poznań)

12,5%

12,0%

13,2%

11,1%

Radio Złote Przeboje 88,4 FM (Poznań)

12,9%

12,6%

11,4%

10,7%

Radio RMF FM

11,6%

12,2%

11,5%

10,6%

Polskie Radio Merkury (Poznań)

6,1%

6,5%

7,1%

7,7%

Jedynka

6,8%

5,7%

5,7%

6,7%

Radio VOX FM (Poznań) / do 2013-11 Radio Eska Rock (Poznań)

3,9%

10,7%

7,1%

6,0%

Radio TOK FM

4,5%

4,6%

3,9%

5,5%

Radio ZET

9,0%

6,6%

6,1%

5,0%

Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010

3,0%

2,0%

3,9%

3,6%

Radio Pogoda 103,4 FM (Poznań) / do 2015-06 Radio Blue FM 103,4 (Poznań)

0,6%

0,6%

0,5%

3,3%

Rock Radio 105,4 FM (Poznań) / do 2014-01 Radio 105,4 Roxy FM (Poznań)

2,4%

3,2%

4,1%

2,7%

Radio Maryja

1,1%

0,4%

1,7%

2,1%

Radio RMF MAXXX (Poznań)

2,4%

3,0%

1,9%

1,7%

MC Radio (Poznań)

2,4%

3,0%

1,5%

1,3%

Antyradio / do 2015-01 Radio ZET Chilli

2,3%

1,3%

1,5%

1,3%

Radio Afera (Poznań)

0,5%

0,7%

0,7%

1,1%

Dwójka

1,7%

1,0%

0,7%

1,1%

Radio ZET Gold (Poznań) / do 2013-06 Radio Planeta (Poznań)

1,4%

3,1%

1,6%

0,9%

Emaus - Katolickie Radio Poznań

1,1%

0,3%

0,8%

0,8%

Czwórka

0,8%

0,3%

0,6%

0,7%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,3%

0,6%

0,7%

0,6%

N=

1 590

1 569

1 592

1 603

Dołącz do dyskusji: Trójka nowym liderem w Poznaniu. Duży spadek udziału VOX FM

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poklik
A zet gold ma tylko 0.9%. Szkoda, że notowania w Poznaniu lecą na łeb i szyję, bo radio ma potencjał, ale jeśli zostałoby przemionione na radio z muzyką taneczną dla każdego, bez ogranych już szlagierów. Jestem ciekawy jak wyniki słuchalności w Koninie? Zet Gold jest za bardzo rozdrobniony jeśli chodzi o Wielkopolskę. W Poznaniu i tak nie wygra z takimi stacjami jak Złote Przeboje czy Radio Pogoda, więc powinni wzmocnić nadajnik w Koninie i tylko z tego miejsca nadawać na całą Wielkopolskę i zmienić nazwę na Zet Gold Wielkopolska, a zamiast utrzymywania redakcji w dwóch miastach Wielkopolski otworzyć się na inne regiony Polski
odpowiedź
User
Poklik
A zet gold ma tylko 0.9%. Szkoda, że notowania w Poznaniu lecą na łeb i szyję, bo radio ma potencjał, ale jeśli zostałoby przemionione na radio z muzyką taneczną dla każdego, bez ogranych już szlagierów. Jestem ciekawy jak wyniki słuchalności w Koninie? Zet Gold jest za bardzo rozdrobniony jeśli chodzi o Wielkopolskę. W Poznaniu i tak nie wygra z takimi stacjami jak Złote Przeboje czy Radio Pogoda, więc powinni wzmocnić nadajnik w Koninie i tylko z tego miejsca nadawać na całą Wielkopolskę i zmienić nazwę na Zet Gold Wielkopolska, a zamiast utrzymywania redakcji w dwóch miastach Wielkopolski otworzyć się na inne regiony Polski
odpowiedź
User
kacper
Inowrocław ludnościowo jest podobny do Konina, jest Plus, Gold RMFMAXXX i Czwórka, no to bez badań ewidentnie na ulicach w sklepach, w autobusach króluje Plus i RMFMAXXX, Golda nie słuchać nigdzie, gdyby na Goldzie był zachowany a mial playliste Radia Plis, na pewno zwiększyłaby się słuchalność.
odpowiedź