Trudna relacja gracza z poborcami podatkowymi w nowej odsłonie kampanii Betclic
Firma bukmacherska Betclic rozpoczęła nową kampanię wizerunkowo-produktową. Produkcja ma międzynarodowy charakter, ale całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jej głównym elementem są spoty reklamowe przedstawiające trudną relację gracza z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów.
Kampania „Gra bez podatku” emitowana jest w internecie i telewizji. Na jej potrzeby powstała seria dedykowanych spotów produktowych (w wersji 60, 30 i 15-sekundowej) i sponsoringowych (wersje 15-sekundowe), a także sześciosekundowe reklamy akwizycyjne i bumpery oraz 113-sekundowa wersja reżyserska.
Spoty przedstawiają trudną relację głównego bohatera z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów i utrzymane są w charakterystycznym dla marki, humorystycznym klimacie. Twórcy zabierają widzów w historyczną podróż do Imperium Rzymskiego, czasów Średniowiecza oraz niewielkiego miasteczka gdzieś na Dzikim Zachodzie.
Za produkcję odpowiadają portugalscy reżyserzy – Joar Marques i Nuno Alberto, którzy poza spotami dla marki Betclic, mają na koncie także reklamy m.in. dla Lidla, IKEI czy Vodafone.
Zdjęcia kręcone były na planach filmowych w Bułgarii i Rumunii. Muzykę stworzył Fred Ferreira, portugalski perkusista i producent, który grał w zespołach takich jak: Dapunksportig, Buraka Som Sistema, Orelha Negra czy Banda do Mar.
Aktualna kampania jest największym jak dotąd przedsięwzięciem reklamowym marki.
– Nowa kampania pod względem skali i jakości produkcji stoi na międzynarodowym poziomie, choć realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jesteśmy niezwykle dumni z tego projektu i cieszymy się, że udało nam się zaangażować do niego twórców o światowej renomie – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne Dobro, a za reżyserię odpowiada 78 Films z Lizbony. Zakupem mediów zajmuje się Star Media. W komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR.
Dołącz do dyskusji: Trudna relacja gracza z poborcami podatkowymi w nowej odsłonie kampanii Betclic