Truly London dla Alibaba.com
Alibaba.com wybrał agencję Truly London do przygotowania dużejkampanii reklamowej, mającej na celu wypromowanie największegochińskiego serwisu e-commerce w regionie Europy, Bliskiego Wschodui Afryki.
W przetargu na budżet kampanii, będącej częścią wartej 30milionów dolarów strategii mającej zwiększyć międzynarodowąświadomość na temat serwisu, Truly London pokonała trzy inne, niewymienione z nazwy agencje.
Europejska część kampanii ma obejmować prasę, telewizję,internet, PR, pokazy handlowe, szkolenia i marketing wirusowy.
Jeszcze w październiku ubiegłego roku firma Alibaba Group(właściciel Alibaba.com) zapowiedziała, że uruchomi zintegrowanąkampanię (obejmującą internet, telewizję, prasę, radio, elementyoutdoor i wydarzenia na żywo) promującą jej serwis w 20 krajachcałego świata, w tym w Australii, Europie, Hong Kongu, WielkiejBrytanii i USA.
Według danych serwisu, w regionie EMEA korzysta z niego obecnieokoło 2,5 miliona użytkowników, a ich liczba zwiększa się rocznieśrednio o 66 procent.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Truly London dla Alibaba.com