Trwa głosowanie na najlepszych w konkursie CMO Awards
Do 8 kwietnia top managerki i managerowie marketingu i reklamodawcy mogą głosować na koleżanki i kolegów, którzy zgłosili się w tegorocznej edycji konkursu CMO Awards by Shortlist.
W zeszłym tygodniu zakończył się etap zgłoszeń w konkursie CMO Awards by Shortlist. Przypomnijmy, że jest to trzecia edycja konkursu stworzonego przez firmę Shortlist Consulting i skierowanego do osób zarządzających działami marketingu u reklamodawców.
W tegorocznej edycji top managerki i top managerowie marketingu zgłosili kilkadziesiąt projektów w 7 kategoriach: Creative Innovator, Digital Champion, Commerce Master, Omnichannel Leader, Brand Guardian, Purpose Ambassador oraz Event Architect.
Do 8 kwietnia otwarta jest platforma, na której można zapoznać się ze wszystkimi zgłoszeniami i głosować. Wystarczy zarejestrować się na stronie cmoawards.pl
W głosowaniu mogą brać udział zarówno osoby, które zgłosiły projekty zrealizowane przez siebie i swoje zespoły, jak i top managerowie marketingu chcący docenić pracę koleżanek i kolegów oraz przyjrzeć się projektom z różnych kategorii.
- Takie konkursy jak CMO Awards dają unikatową możliwość przyjrzenia się działaniom konkurencji, w bezpieczny, można by powiedzieć laboratoryjny sposób. To bardzo ciekawe doświadczenie, zwłaszcza dla takich pasjonatów tematu jak my. To wyjątkowe, bogate źródło wzajemnych inspiracji i mocny czynnik integrujący branżę - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim, laureatka Grand Prix zeszłorocznej edycji CMO Awards.
Wirtualnemedia.pl są patronem medialnym tegorocznej edycji CMO Awards. Wśród partnerów konkursu są również firmy: Publicis Groupe, Polsat Media, Dubois i Wspólnicy, Allegro Brand Experience.
Statuetki w poszczególnych kategoriach zostaną wręczone podczas gali finałowej, która odbędzie się 23 kwietnia.
Partnerami Gali są SEN Events, GPD Film Studio oraz wybieramwino.pl
Dołącz do dyskusji: Trwa głosowanie na najlepszych w konkursie CMO Awards