Trygon będzie produkować spoty dla Kancelarii Premiera
Spółka Trygon wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na produkcję spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych do kampanii społecznych przez KPRM realizowanych. Budżet to 1 mln zł.
Przetarg Kancelarii Premiera dotyczył produkcji spotów telewizyjnych, radiowych i internetowych oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Spoty i wystąpienia te będą m.in. informować o programach rządowych, w tym prezentować jakie zmiany odczują beneficjenci programów dzięki wejściu w życie poszczególnych rozwiązań. Chodzi m.in. o produkcję spotu telewizyjnego i internetowego długości od 15 s. do 60 s., spotu radiowego o długości od 15 s. do 30 s., spotu internetowego o długości do 240 sekund, wystąpienia o długości do 20 minut.
Do przetargu zgłosiły się trzy firmy: Flota Filmowa (oferta z ceną 169,8 tys. zł), Trygon (202,3 tys. zł) i Aplan Media (345,6 tys. zł).
Do współpracy wybrano spółkę Trygon, z którą KPRM będzie współpracować do końca grudnia 2024 roku. Budżet wynosi 1 mln zł.
Kancelaria Premiera wymaga, by osoby występujące w spotach przeszły specjalistyczny casting zorganizowany przez wybraną firmę, przy czym nie mogą to być osoby zaangażowane w dyskurs polityczny. Ostateczna decyzja o wyborze osób zostanie podjęta w ustaleniu z KPRM.
We wskazanych przez Kancelarię produkcjach będą występować osoby (specjaliści) zajmujące się daną dziedziną jaka będzie przedstawiana w spocie, przy czym nie mogą to być osoby zaangażowane w dyskurs polityczny. Spoty nie mogą być w całości lub przeważającej części animacjami, jednak mogą posiadać elementy animacji, elementy graficzne. Mają mieć one pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę, być autentyczne i naturalne, nowoczesne i dynamiczne, czytelne i przystępne w odbiorze.
Dołącz do dyskusji: Trygon będzie produkować spoty dla Kancelarii Premiera