Zwiastun trzeciego sezonu serialu „The Mandalorian” przypomina o zbliżającej się premierze
Pojawił się zwiastun i plakat promujący trzeci sezon serialu „The Mandalorian”, flagowej produkcji platformy Disney+.
Gdy flagowy serial Disney+ powróci 1 marca, minie 27 miesięcy od zakończenia sezonu drugiego, chociaż w międzyczasie Din (Pedro Pascal) i Grogu pojawili się gościnnie, w lutym zeszłego roku, w odcinkach piątym, szóstym i siódmym „Księgi Boby Fetta”.
Biorąc pod uwagę wydarzenia tego trzyodcinkowego wątku (znanego również jako „The Mandalorian Sezon 2.5”) - w którym płatnerz (Emily Swallow) powiedział Dinowi, że „już nie jest Mandalorianinem”, ponieważ zdjął hełm i pokazał swoją twarz innym - w trzecim sezonie bohater będzie starał się odzyskać swój status, odwiedzając „żywe wody” w kopalniach pod Mandalore.
„Podróże Mandalorianina przez galaktykę Gwiezdnych Wojen trwają nadal”, mówi nowe, oficjalne streszczenie sezonu trzeciego. „Niegdyś samotny łowca nagród, Din Djarin ponownie spotkał się z Grogu. Tymczasem Nowa Republika stara się wyprowadzić galaktykę z dala od jej mrocznej historii. Ścieżki Mandalorianina skrzyżują się ze starymi sojusznikami, zyska też nowych wrogów, gdy on i Grogu będą kontynuować wspólną podróż”. W nowym sezonie poznamy także różne klany Mandalorian, ich genealogię i zasady, którymi się kierują.
Fabuła
Serial opowiada historię mandaloriańskiego łowcy nagród, a jego akcja rozgrywa się pięć lat po wydarzeniach z filmu „Powrót Jedi”, czyli po upadku Imperium Galaktycznego, a przed narodzinami Najwyższego Porządku.
Bohaterowie serialu, czyli Mando (w tej roli Pedro Pascal), Grogu, Luke i Ahsoka Tano (Rosario Dawson) pojawili się we wspominanych wyżej odcinkach „Księgi Boba Fetta” (jest to spin-off serialu „Mandalorian”), w których Grogu podjął trudną decyzję o rezygnacji z formalnego szkolenia Jedi, pożegnaniu Luke'a i powrocie na stronę Mando.
W serialu ponownie wystąpią: Pedro Pascal, Katee Sackhoff, Carl Weathers, Emily Swallow, Amy Sedaris i Giancarlo Esposito.
Disney+ działa od 2019 roku
Serwis Disney+ wystartował w listopadzie 2019 r. Obecnie jest dostępny m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Puerto Rico, Belgii, Danii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu, Norwegii, Szwecji, Portugalii, Austrii, Francji, Hiszpanii, Indiach, Indonezji, Irlandii, Japonii, Monako, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Równolegle do startu w Polsce, serwis ruszył w ponad 40 innych krajach, m.in. w Bułgarii, Chorwacji, Litwie, Łotwie, Czechach, Egipcie, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji, Węgrzech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Od startu w serwisie dostępnych jest 7,5 tys. odcinków seriali i programów oraz 500 filmów.
W 2021 roku Disney+ powiększył się też o kolekcję Star z tytułami głównie dla dojrzałych użytkowników. Są w niej dostępne tytuły wyprodukowane przez ABC, Freeform, FX, 20th Century Studios, 20th Television i Touchstone.
W sekcji Star platformy znajdą się wszystkie odcinki seriali „24 godziny”, „Lost” („Zagubieni”), „Desperate Housewives” („Gotowe na wszystko”), „The X-Files” („Z archiwum X”), „How I Met Your Mother” („Jak poznałem waszą matkę”), „Atlanta”, „Prison Break” („Skazany na śmierć”). Obok tego szykowane są serie Star Originals - „High School Drama Love”, „Victor”.
Dołącz do dyskusji: Zwiastun trzeciego sezonu serialu „The Mandalorian” przypomina o zbliżającej się premierze