SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Puls liczy na 2 proc. udziału w rynku do końca roku

TV Puls ruszyła w środę z jesienną ramówką, której towarzyszy nowa oprawa graficzna i kampania reklamowa. Spółka liczy, że kanał do końca roku udział kanału w rynku przekroczy 2 proc. i chce zamknąć ten rok na finansowym plusie.

W jesiennej ramówce TV Puls znalazły się trzy polskie produkcje. Dwie to nowości: “Dziewczyny na ekran” (program, w którym modelki walczą w nim o sesję w magazynie “CKM”) i “Z archiwum policji” (dokumentalny serial o pracy policji), trzecim polskim programem jest kolejna seria reality “Dyżur”. Poza tym w ramówce jest szereg rozrywkowych pozycji zagranicznych (m.in. “Jerry Springer Show”, “SWAT”, “WWE Superstars” czy “Goło i wesoło”), a także seriale animowane dla dzieci (w tym polskie kultowe bajki jak “Reksio”)  i telenowele latynoskie (np. “Pustynna miłość”). Na listopad stacja planuje też emisję programu o zdrowiu, w którym gwiazdy będą mówić o tym co jedzą i jak ćwiczą. - Proste i łatwe nazwy, absolutna rozrywka – tak mówił o ramówce na konferencji Dariusz Dąbski, prezes i właściciel TV Puls. Hasło kanału brzmi teraz “Więcej niż rozrywka”.

Kierownictwo stacji liczy, że dzięki ramówce udział kanału w grupie komercyjnej (16-49) na koniec roku przekroczy granicę 2 proc. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od stycznia do końca sierpnia br. udział TV Puls w tej grupie wyniósł proc. 1,42 proc., czyli 60 o proc. więcej niż rok wcześniej (w 4+ było to 1,44 proc.).

Stacja w tym sezonie chce też postawić na aktywność w internecie. - Być może będziemy transmitować duże rozrywkowe wydarzenie. Pokażemy je w telewizji oraz w internecie we współpracy z partnerem – mówi Dariusz Dąbski, ale nie ujawnia na razie szczegółów. Rozmowy bowiem trwają.

Na nową ramówkę i działania promocyjne jej towarzyszące TV Puls wydała ponad 10 mln zł. Kierownictwo stacji jest zadowolone z kondycji finansowej spółki, która się polepsza. W tym roku przychody z działalności operacyjnej firmy mają wzrosnąć o co najmniej 30 proc. z około 30 mln zł w 2009 roku. Jak informuje Beata Dymacz, dyrektor finansowa TV Puls, w I połowie br. spółka miała stratę na poziomie operacyjnym, która była bliska zeru. - Wierzymy, że na koniec roku uda się osiągnąć zysk operacyjny –  dodaje. Przedstawiciele Pulsu zapewniają też, że nie mają długów.

Cennym aktywem kanału jest infrastruktura techniczna, m.in. wyposażone w sprzęt HD studia, które zakupił jeszcze News Corp. Ruperta Murdocha, gdy był udziałowcem kanału. W nich nagrywane są m.in. “Dziewczyny na ekran”. Spółka zarabia też wynajmując te studia innym stacjom oraz producentom zewnętrznych.

Dołącz do dyskusji: TV Puls liczy na 2 proc. udziału w rynku do końca roku

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
Bardzo bym chciała, żeby Puls na koniec roku przekroczył "magiczne" 2 % oglądalności, ale po ostatnich zmianach - zdecydowanie na GORSZE, już w to nie wierzę. Chyba, że Czwórka albo tvn7 pogorszą swoje ramówki na jesień, ale widzę, że raczej je polepszą. Więc Puls nie ma żadnych szans. Ostatnie wyniki miesiąc do miesiąca czy tydzień do tygodnia nie są obiecujące. Ale trzymam kciuki. Walczcie i do przodu!!!
odpowiedź
User
iksiński
A mi się wydaje że doczłapią do tego celu. Obecny wynik przy takiej miałkości oferty dobrze rokuje oczekiwanym efektom. Wystarczą 2-3 silniejsze pozycje z kilkoma powtórkami...
odpowiedź
User
Bruce
W okresie wrzesień - grudzień udział Pulsu bez wątpienia spadnie, a nie wzrośnie. Durnymi ruskimi porgramami ze spadającymi stanikiami nie powalczą z nowymi sezonami seriali i programów rozrywkowych kanałów naziemnych, a nawet tematycznych.
odpowiedź