SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Puls promuje się w Polsce Wschodniej

TV Puls ruszyła z kampania reklamową promującą kanał w Polsce Środkowo-Wschodniej, gdzie w czerwcu wyłączone zostaną nadajniki analogowe. Hasło akcji to „TV Puls - wyśmienita rozrywka w każdym polskim domu”.

- Z uwagi na fakt, że nie nadawaliśmy dotychczas naziemnie sygnału analogowego w Polsce Środkowo-Wschodniej, uznaliśmy za szczególnie istotne przedstawienie naszej oferty programowej jej mieszkańcom - mówi Dariusz Dąbski, prezes TV Puls.

TV Puls poprzez szeroką kampanię reklamową promuje wśród mieszkańców tzw. “ściany wschodniej” swoją  ofertę programową skierowaną do całej rodziny. Akcja promocyjna obejmuje swoim zasięgiem siedem województw (kujawsko-pomorskie, mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, lubelskie, świętokrzyskie oraz podkarpackie).

W kampanii wykorzystywane są: reklamy prasowe w gazetach lokalnych (“Gazeta Pomorska”, “Echo Dnia”, “Express Bydgoski”, “Kurier Poranny”, “Gazeta Współczesna”, “Dziennik Wschodni”, “Gazeta Codzienna Nowiny” oraz “Nowości-Dziennik Toruński”), reklamy radiowe (lokalne stacje radia Eska), spoty w lokalnych centrach handlowych, mobile outdoorowe oraz internet (Facebook i Google).

Kampania reklamowa potrwa do 17 czerwca br. Kreację przygotował nadawca, zaś media zakupił dom mediowy Media Contacts z grupy mediowej Havas Media.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TV Puls w rynku w kwietniu br. wyniósł 2,81 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: TV Puls promuje się w Polsce Wschodniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl