TV Republika przyciąga internautów na półtorej godziny. Liderem TVN24 przed Polsat News
W styczniu w serwisie Telewizji Republika każdy z prawie 2 mln internautów spędził średnio półtorej godziny. TVN24.pl miał ponad 10 mln użytkowników, a portal Polsat News - 5,3 mln, ale przyciągały ich na dużo krócej. Portal TVP Info przez dwa tygodnie odwiedziło 710 tys. internautów.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl portal internetowy TVN24 w styczniu br. odwiedziło 10,1 mln internautów, spędzając średnio po 27 minut i 52 sekundy. Witryna przyciągnęła 34,01 proc. wszystkich internautów w Polsce.
TVN24.pl jest zdecydowanym liderem zasięgowym wśród serwisów telewizyjnych stacji informacyjnych. Zajmujący drugą pozycję portal Polsat News przyciągnął prawie dwa razy mniej użytkowników - 5,27 mln, co dało 17,74 proc. zasięgu. Każdy spędził w witrynie średnio 8 minut i 4 sekundy.
Portal TV Republika z 2 mln użytkowników
Serwis Telewizji Republika, która od 20 grudnia ub.r. osiąga wielokrotnie wyższą oglądalność niż wcześniej, odwiedziło 1,97 mln internautów (6,65 proc. zasięgu), korzystając przeciętnie przez godzinę, 29 minut i 37 sekund. Na stronie głównej portalu stacji można oglądać jej na żywo, tak samo jak na jej kanale youtube’owym (równocześnie transmisję śledzi tam nawet powyżej 30 tys. internautów), który pod koniec stycznia przekroczył poziom miliona subskrybentów.
CZYTAJ TEŻ: TV Republika straci kolejnego reklamodawcę. Sakiewicz: swoje zarobimy, u nas reklama jest mega bezpieczna
Z kolei portal TVP Info, wyłączony 20 grudnia ub.r. tak samo jak emisja samej stacji i czołowych programów informacyjnych TVP, przywrócono 15 stycznia. Usunięto z niego wcześniejsze treści, które uznano za propagandowe. Witrynę do końca stycznia odwiedziło 709,9 tys. internautów (2,39 proc. zasięgu), spędzając średnio po 4 minuty i 43 sekundy.
Na wyłączenie poprzedniej wersji TVP Info zareagowała też Telewizja wPolsce.pl, tworzona przez publicystów „Sieci” i wPolityce.pl. W połowie stycznia w jej ramówce wprowadzono nowości, m.in. wieczorny program „Polityka na deser”, przypominający „W tyle wizji” w TVP Info. Witryna internetowa Telewizji wPolsce.pl w zeszłym miesiącu przyciągnęła 153,8 tys. internautów (0,52 proc. zasięgu), każdego średnio na 37 minut i 10 sekund.
W porównaniu do grudnia ub.r. portal TVN24 zyskał 583,5 tys. użytkowników (to 6,1 proc. w górę), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 50 sekund (czyli 7 proc.). Na PolsatNews.pl liczba internautów zwiększyła się o 589 tys. (12,6 proc.), zaś średni czas korzystania o 6 sekund (1,3 proc.).
Portal TVP Info bez dwóch trzecich ruchu
Dużo większe wzrosty osiągnęły witryny TV Republika i Telewizji wPolsce.pl. Pierwsza zyskała 330,2 tys. użytkowników (20,1 proc.) oraz 45 minut i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania (102,7 proc.), natomiast na drugiej liczba odwiedzających zwiększyła się prawie czterokrotnie: z 38,5 do 153,8 tys., a średni czas - ponad trzykrotnie: z 11 minut i 40 sekund do 37 minut i 10 sekund.
CZYTAJ TEŻ: Przeprosiny w TVP Info dla osób LGBT+. „To nie ideologia”
Z kolei portal TVP Info przez 17 dni stycznia zanotował dużo niższe wyniki niż przez pierwsze 20 dni grudnia. Liczba użytkowników skurczyła się o 1,2 mln (czyli 62,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o 12 minut i 39 sekund (72,8 proc.).
Dołącz do dyskusji: TV Republika przyciąga internautów na półtorej godziny. Liderem TVN24 przed Polsat News