TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”
Telewizję Republika w pierwszych dniach obecności w panelu Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 9,7 tys. widzów. Stacja notuje najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło główne wydanie serwisu „Dzisiaj”.
W okresie od 1 do 10 lipca 2014 roku średnia oglądalność Telewizji Republika wyniosła 4,8 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Kanał nadaje od maja ub.r., ale dopiero od początku lipca br. znajduje się w panelu telemetrycznym NAM.
>>> Jan Kulczyk chce przeprosin od TV Republika za informacje o naciskach na „Wprost” (wideo)
Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło główne wydanie serwisu informacyjnego „Dzisiaj”, które 9 lipca br. obejrzało 45 tys. osób. Na drugiej pozycji znalazł się pokazany 1 lipca publicystyczny program „Wolne głosy” z widownią na poziomie 32 tys. oglądających. Podium zamyka „Salonik polityczny” z 5 lipca - 19 tys. widzów.
Trzy topowe audycje na antenie Telewizji Republika
Program |
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||||
DZISIAJ GLOWNE WYDANIE INFORMACJI |
09-07-2014 |
19:46 |
20:13 |
45 393 |
0,36% |
WOLNE GLOSY /PROG.PUBL.POL./ |
01-07-2014 |
20:21 |
22:01 |
31 722 |
0,23% |
SALONIK POLITYCZNY /PROG.PUBL.POL./ |
05-07-2014 |
13:26 |
13:54 |
19 340 |
0,31% |
TV Republika zajmuje siódme miejsce w zestawieniu oglądalności kanałów informacyjnych. Oznacza to, iż stacja przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W okresie od 1 do 10 lipca br. liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,34 proc. Drugie miejsce należało do TVP Info (3,28 proc. udziału), a trzecie - do Polsatu News (1,13 proc.).
>>> 870 tys. zł wpływów i 3 mln zł kosztów TV Republika w I kwartale br.
Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 4+
Lp. |
Program |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
185 413 |
3,34% |
2 |
TVP INFO |
182 386 |
3,28% |
3 |
Polsat News |
62 954 |
1,13% |
… |
|||
7 |
TV Republika |
4 829 |
0,09% |
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Telewizja Republika jest przedostatnia. Również i tutaj liderem jest TVN24 (2,61 proc. udziału), a podium uzupełniają jeszcze takie stacje, jak: TVP Info (1,15 proc.) i Polsat News (1,01 proc.).
Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 16-49
Lp. |
Program |
Wszyscy 16-49 |
|
AMR |
SHR % |
||
1 |
TVN24 |
57 529 |
2,61% |
2 |
TVP INFO |
25 328 |
1,15% |
3 |
Polsat News |
22 237 |
1,01% |
… |
|||
6 |
TV Republika |
1 755 |
0,08% |
Dołącz do dyskusji: TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”