SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”

Telewizję Republika w pierwszych dniach obecności w panelu Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 9,7 tys. widzów. Stacja notuje najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło główne wydanie serwisu „Dzisiaj”.

W okresie od 1 do 10 lipca 2014 roku średnia oglądalność Telewizji Republika wyniosła 4,8 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Kanał nadaje od maja ub.r., ale dopiero od początku lipca br. znajduje się w panelu telemetrycznym NAM.

>>> Jan Kulczyk chce przeprosin od TV Republika za informacje o naciskach na „Wprost” (wideo)

Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło główne wydanie serwisu informacyjnego „Dzisiaj”, które 9 lipca br. obejrzało 45 tys. osób. Na drugiej pozycji znalazł się pokazany 1 lipca publicystyczny program „Wolne głosy” z widownią na poziomie 32 tys. oglądających. Podium zamyka „Salonik polityczny” z 5 lipca - 19 tys. widzów.

Trzy topowe audycje na antenie Telewizji Republika

Program

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

DZISIAJ GLOWNE WYDANIE INFORMACJI

09-07-2014

19:46

20:13

45 393

0,36%

WOLNE GLOSY /PROG.PUBL.POL./

01-07-2014

20:21

22:01

31 722

0,23%

SALONIK POLITYCZNY /PROG.PUBL.POL./

05-07-2014

13:26

13:54

19 340

0,31%


TV Republika zajmuje siódme miejsce w zestawieniu oglądalności kanałów informacyjnych. Oznacza to, iż stacja przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W okresie od 1 do 10 lipca br. liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,34 proc. Drugie miejsce należało do TVP Info (3,28 proc. udziału), a trzecie - do Polsatu News (1,13 proc.).

>>> 870 tys. zł wpływów i 3 mln zł kosztów TV Republika w I kwartale br.

Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 4+

Lp.

Program

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

TVN24

185 413

3,34%

2

TVP INFO

182 386

3,28%

3

Polsat News

62 954

1,13%

7

TV Republika

4 829

0,09%


Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Telewizja Republika jest przedostatnia. Również i tutaj liderem jest TVN24 (2,61 proc. udziału), a podium uzupełniają jeszcze takie stacje, jak: TVP Info (1,15 proc.) i Polsat News (1,01 proc.).

Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 16-49

Lp.

Program

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

1

TVN24

57 529

2,61%

2

TVP INFO

25 328

1,15%

3

Polsat News

22 237

1,01%

6

TV Republika

1 755

0,08%

Dołącz do dyskusji: TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
spokojnie, powoli bedzie roslo;] dopiero zaczeli brac udzial w badaniu zobaczymy jak sie rozwinie sytuacja po kilku miesiacach wtedy bedzie mozna dopiero stwierdzic czy to staly wynik czy moze sukcesywnie rosnie? wiekszosc osob nie zna jeszcze tej stacji
0 0
odpowiedź
User
plusk
Nikt normalny nie ogląda tej pisowskiej stacji dla obłąkanych.
0 0
odpowiedź
User
politykier
Ojej jakże przykro że nikt nie chce oglądać tych lizusów prezesa
0 0
odpowiedź