TVN przed Disney Channel liderem stacji tv na YouTubie, „Voice of Poland” najpopularniejszym programem
Najpopularniejszą polską stacją telewizyjną na YouTubie jest TVN, wyprzedzający m.in. Disney Channel Polska, Disney Junior Polska i profile Telewizji Polskiej. Natomiast wśród programów telewizyjnych liderem jest „Voice of Poland”.
Youtube’owy kanał TVN na koniec września br. miał 602,8 tys. subskrybentów, o 6 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender.
Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują profile Disney Channel Polska (342,5 tys. subskrybentów) i Disney Junior Polska (325,4 tys.). Z kolei kanał TVP VoD miał 298,4 tys. stałych obserwujących.
W rankingu znalazły się jeszcze inne, tematyczne profile TVN (TVN Talent Show z 239,8 tys. subskrybentów i TVN Series z 96,6 tys.) oraz Telewizji Polskiej (sporttvppl z 57,7 tys.). Oba te kanały TVN zanotowały w ciągu miesiąca kilkunastoprocentowe wzrosty liczby subskrybentów.
We wrześniu materiały wideo na profilu TVN zanotowały łącznie 65,09 mln odtworzeń (o 9 proc. więcej niż w sierpniu). Każdy klip w ciągu trzech dni od publikacji wyświetlano przeciętnie 51,1 tys. razy.
Treści na profilu TVN Talent Show miały 27,45 mln odtworzeń, na profilu TVN Series - 20,75 mln, a na TVP VoD - 18,11 mln.
Liczba wyświetleń materiałów na TVN Series wzrosła w skali miesiąca o 26 proc., na TVN Foodie - o 16 proc., a na TVN Talent Show - o 12 proc.
Na TVN Talent Show każdy materiał przez trzy dni od publikacji notował średnio 118,8 tys. odtworzeń.
Przy materiałach na profilu TVN internauci wykonali w zeszłym miesiącu 285,3 tys. różnych aktywności (komentarzy, „łapek w górę” i „łapek w dół”), przy tych na TVN Talent Show - 246,3 tys., a na TVN Series - 218,5 tys.
Na profilu TVN Talent Show na każdy materiał wywoływać średnio 8,8 tys. aktywności użytkowników, a na Discovery Channel Polska - 6,4 tys.
Na kanale TVN internauci 24,9 tys. razy kliknęli „łapkę w dół”, a na TVN Talent Show - 15,2 tys. razy.
Na profilu MiniVevo aż 37 proc. ocen od użytkowników było negatywnych, na dziecitvp - 31 proc., a na Disney Junior Polska - 29 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN przed Disney Channel liderem stacji tv na YouTubie, „Voice of Poland” najpopularniejszym programem