TVN Grupa Discovery we współpracy z E.Wedel produkuje cotygodniowy serial, premiera jesienią w TVN
TVN Grupa Discovery we współpracy z firmą E.Wedel pracuje nad nowym cotygodniowym serialem. Produkcja będzie emitowana w TVN w jesiennej ramówce w prime-time. - Serial fabularny łączący rozrywkę z wątkami historycznymi jest idealnym sposobem na przybliżenie postaci Jana Wedla - informuje Dominika Igielińska, branded content manager z E.Wedel.
Wspólny projekt TVN Grupy Discovery i E.Wedel ma być uhonorowaniem 170-lecia marki słodyczy. Serial będzie liczył kilka godzinnych odcinków. Będzie emitowany w TVN w jesiennej ramówce 2021 roku w ścisłym prime-time stacji. Na chwilę obecną nadawca nie zdradza tytułu, fabuły oraz obsady produkcji.
- W tym roku obchodzimy jubileusz 170-lecia istnienia marki E.Wedel. Z tej okazji, szukaliśmy sposobu na to, aby w niekonwencjonalny sposób opowiedzieć naszą historię. Serial fabularny łączący rozrywkę z wątkami historycznymi jest idealnym sposobem na przybliżenie postaci Jana Wedla, który odegrał olbrzymią rolę w historii naszej firmy. Ostatni z rodu Wedlów uchodził za filantropa i wizjonera wyprzedzającego czasy, w których żył. Oprócz tego, śledząc losy naszych bohaterów, zapoznamy się z nieznanymi dotąd szerokiej publiczności faktami z bogatej przeszłości E.Wedel - informuje Dominika Igielińska, branded content manager z E.Wedel.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
E.Wedel należy do grona ścisłych partnerów biznesowych TVN Grupa Discovery od wielu lat. Lokowania produktów tej marki można było zobaczyć w wielu produkcjach stacji, np. „Chyłce - Kasacji” czy „Usta Usta”.
Kolejny projekt content marketingowy TVN
Wspólny serial TVN Grupy Discovery i E.Wedel to kolejny projekt telewizyjnego nadawcy w obszarze branded content marketingu. - Współpraca w obszarze branded content to stały element naszej oferty sprzedaży specjalnej, a nadchodzący projekt z Wedlem pokazuje, że działania tego typu cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - wyjaśnia Jacek Szymczyk, dyrektor ds. sprzedaży specjalnej TVN Media.
- Obserwujemy wyjątkowo silną synergię między potrzebami widzów, a wyzwaniami komercyjnymi rynku. Content marketing w okolicznościach pandemii szczególnie zyskał na sile. W dużej mierze jest to spowodowane tym, że pozwala na połączenie jakości treści i magii storytellingu. Rozwiązanie to daje markom przestrzeń na opowiedzenie swoich historii w oparciu o kontent szyty na miarę i odpowiadający potrzebom widzów - dodaje.
TVN Grupa Discovery dotychczas wyprodukowała już 12 projektów, realizowanych w współpracy z partnerami komercyjnymi - 8 z nich to propozycje rozrywkowe, a 4 to formaty oparte o ideę chmur kontentowych.
- Nasze projekty content marketingowe oparte są przede wszystkim na jakości treści przez co są nie tylko efektowne, a też efektywne - przekładają się bezpośrednio na wyniki sprzedaży naszych klientów i na zaangażowanie widzów. Do tej pory w ramach produktów branded content marketingu z wysokiej półki zrealizowaliśmy m.in. „My Way”, „LEGO Masters” czy „Totalne remonty Szelągowskiej”. Każdy z tych tytułów został entuzjastycznie przyjęty przez widzów, cieszył się dużą popularnością w swoich pasmach. Teraz idziemy o krok dalej i przecieramy nowy szlak - serialowy. Wierzę, że wraz z E. Wedlem uda nam się zrobić ambitną produkcję telewizyjną, która podbije serca ludzi i będzie kolejnym dowodem na to, jak ogromny potencjał tkwi w działaniach opartych o branded contetnt - informuje Jacek Szymczyk.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN Grupa Discovery we współpracy z E.Wedel produkuje cotygodniowy serial, premiera jesienią w TVN