SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Lifetime o 250 proc. do góry

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największy wzrost odnotowała stacja Lifetime, a na czele spadków znalazło się BBC Lifestyle.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie br. wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do listopada 2015 roku wynik ten się nie zmienił.

Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 20,41 proc. i wyniósł 0,59 proc.

Trzecie miejsce, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., zajął TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 20,45 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w listopadzie br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 11. na 10.

Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

listopad

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,66%

0,66%

0,00%

Polsat Play

0,49%

0,59%

20,41%

TVN Turbo

0,44%

0,53%

20,45%

Polsat Cafe

0,34%

0,45%

32,35%

TLC

0,30%

0,34%

13,33%

Domo

0,11%

0,16%

45,45%

Discovery Life

0,12%

0,11%

-8,33%

Polsat Food

0,11%

0,10%

-9,09%

Kuchnia+

0,08%

0,09%

12,50%

Lifetime

0,02%

0,07%

250,00%

BBC Lifestyle

0,05%

0,04%

-20,00%

E!Entertainment

0,02%

0,03%

50,00%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 10,84 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,86 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 34,38 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,65 proc., po wzroście o 4,84 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Domo+ (jego udział wzrósł o 63,64 proc. do 0,18 proc.), a największy spadek odnotowało BBC Lifestyle (było to 28,57 proc. do 0,05 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

listopad

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,83%

0,92%

10,84%

TVN Turbo

0,64%

0,86%

34,38%

Polsat Play

0,62%

0,65%

4,84%

TLC

0,39%

0,49%

25,64%

Polsat Cafe

0,32%

0,39%

21,88%

Domo

0,11%

0,18%

63,64%

Discovery Life

0,12%

0,14%

16,67%

Kuchnia+

0,07%

0,10%

42,86%

Polsat Food

0,13%

0,10%

-23,08%

E!Entertainment

0,04%

0,06%

50,00%

BBC Lifestyle

0,07%

0,05%

-28,57%

Lifetime

0,03%

0,04%

33,33%

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Lifetime o 250 proc. do góry

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
TVN STYLE... Fajnie, ma ciekawe propozycje.
0 0
odpowiedź
User
.Niedouczony Ryszard
TVN STYLE... Fajnie, ma ciekawe propozycje.

Niby jakie?
0 0
odpowiedź