TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Lifetime o 250 proc. do góry
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największy wzrost odnotowała stacja Lifetime, a na czele spadków znalazło się BBC Lifestyle.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie br. wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do listopada 2015 roku wynik ten się nie zmienił.
Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 20,41 proc. i wyniósł 0,59 proc.
Trzecie miejsce, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., zajął TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 20,45 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w listopadzie br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 11. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
listopad |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,66% |
0,66% |
0,00% |
Polsat Play |
0,49% |
0,59% |
20,41% |
TVN Turbo |
0,44% |
0,53% |
20,45% |
Polsat Cafe |
0,34% |
0,45% |
32,35% |
TLC |
0,30% |
0,34% |
13,33% |
Domo |
0,11% |
0,16% |
45,45% |
Discovery Life |
0,12% |
0,11% |
-8,33% |
Polsat Food |
0,11% |
0,10% |
-9,09% |
Kuchnia+ |
0,08% |
0,09% |
12,50% |
Lifetime |
0,02% |
0,07% |
250,00% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,04% |
-20,00% |
E!Entertainment |
0,02% |
0,03% |
50,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 10,84 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,86 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 34,38 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,65 proc., po wzroście o 4,84 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Domo+ (jego udział wzrósł o 63,64 proc. do 0,18 proc.), a największy spadek odnotowało BBC Lifestyle (było to 28,57 proc. do 0,05 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
Dynamika |
|
listopad |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,83% |
0,92% |
10,84% |
TVN Turbo |
0,64% |
0,86% |
34,38% |
Polsat Play |
0,62% |
0,65% |
4,84% |
TLC |
0,39% |
0,49% |
25,64% |
Polsat Cafe |
0,32% |
0,39% |
21,88% |
Domo |
0,11% |
0,18% |
63,64% |
Discovery Life |
0,12% |
0,14% |
16,67% |
Kuchnia+ |
0,07% |
0,10% |
42,86% |
Polsat Food |
0,13% |
0,10% |
-23,08% |
E!Entertainment |
0,04% |
0,06% |
50,00% |
BBC Lifestyle |
0,07% |
0,05% |
-28,57% |
Lifetime |
0,03% |
0,04% |
33,33% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Lifetime o 250 proc. do góry
Niby jakie?