SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lato z premierowymi programami w TVN Style

Adresowany do kobiet kanał TVN Style wprowadzi do letniej ramówki aż cztery premierowe programy. Do tej pory większość stacji telewizyjnych wolało oferować nowości programowe w jesiennej lub wiosennej ramówce.

"Ach, ta impreza!", fot. TVN Style

TVN Grupa Discovery zapewnia, że już przed rokiem eksperymentował z letnimi premierami w TVN Style. Wtedy w ofercie kanału pojawił się program „Patent na dom”. Skąd tyle nowości w letniej ramówce? - Obecnie zmienia się sposób konsumpcji telewizji linearnej, czego efektem jest zacieranie się podziału na ramówkę wiosenną i jesienną w przypadku kanałów tematycznych. Niemniej jednak „sezony ramówkowe” ciągle funkcjonują. Chcąc konkurować z platformami VoD, staramy się, aby nasze kanały były nieustannie interesujące dla widza, a nowy, świeży kontent, oferowany nie tylko wiosną czy jesienią, to tego naturalny efekt - informuje portal Wirtualnemedia.pl Emilia Waszkiewicz z biura prasowego TVN Grupy Discovery.

Zobacz także: TVN Style rusza z akcją #KobiecyBizneswTVNStyle

Premiery w lipcu i sierpniu

Od 18 lipca TVN Style emituje program „Czas na zmianę”. Stylistka magazynu lifestylowego Karolina Limbach zmienia w nim wizerunek bohaterek, a nawet ich szaf. Premierowe odcinki są nadawane w niedzielę o godz. 13. Od 1 sierpnia kobieca telewizja rozpocznie emisję cyklu poradnikowego „Ach, ta impreza!”. Agnieszka Winnicka i Magda Socha-Włodarska opowiadają w nim jak z pomysłem celebrować wyjątkowe okazje. Premierowe odcinki będą emitowane w niedziele o godz. 12.30. 

Zobacz także: 61 tys. widzów programu „Rozenek cudnie chudnie” w TVN Style

13 sierpnia wraca natomiast program „Jestem z Polski”. Polki mieszkające w Europie i na świecie opowiadają w nim o swoim życiu i pracy zagranicą. Pierwsze edycje tego programu, także z udziałem mężczyzn, były emitowane w Travel Channel. Od 15 sierpnia TVN Style będzie pokazywał nowego odcinki programu „Klinika naturalnego piękna”. Występują w nim osoby, które chcą pozbyć się kompleksów związanych m.in. ze starzeniem się, bliznami czy pieprzykami.

W I kwartale 2021 roku TVN Style miał 0,480 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza wzrost o 2,13 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2020 roku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Dołącz do dyskusji: Lato z premierowymi programami w TVN Style

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stylówka
Nie oglądam.
0 0
odpowiedź