SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN z nagrodą w konkursie PR Daily's 2019 Digital Marketing & Social Media Awards za akcję #tematdlauwagi

Kapituła konkursu PR Daily's 2019 Digital Marketing & Social Media Awards w kategorii Social Listening and Real-Time Response nagrodziła program interwencyjny TVN „Uwaga!". Został wyróżniony za projekt „Thousands of Stories About One News Item's Hashtag #tematdlauwagi"(Tysiące historii pod hasztagiem #tematdlauwagi).

Gospodarze programu „Uwaga!”; fot. TVNGospodarze programu „Uwaga!”; fot. TVN

PR Daily's Digital Marketing & Social Media Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 roku przez Ragan Communications (m.in. odpowiada za strony Ragan.com and PRDaily.com).

Firma przyznaje nagrody w zakresie cyfrowej promocji i marketingu. W gronie laureatów znalazł się program interwencyjny stacji TVN – „ Uwaga!", który otrzymał nagrodę za projekt "Thousands of Stories About One News Item's Hashtag #tematdlauwagi.

#tematdlauwagi to wymyślony w 2015 roku – przez autorów programu „Uwaga!" – hashtag dla użytkowników mediów społecznościowych. W ten sposób użytkownicy mediów społecznościowych mogą oznaczać tematy ważne społecznie, ale i kontrowersyjne, którymi według nich powinna zająć się redakcja „Uwagi!”. Natomiast redakcja na bieżąco reaguje na pojawiające się zgłoszenia. Na oficjalnej stronie programu pojawiła się także zakładka „#tematdlauwagi", w której można zapoznać się ze zgłaszanymi przez cały czas propozycjami treści.

Od startu akcji internauci użyli hashtagu #tematdlauwagi ponad 300 tys. razy, a aż 30 proc. reportaży emitowanych miesięcznie przez „Uwagę!" jest inspirowana przez widzów.

 

Dołącz do dyskusji: TVN z nagrodą w konkursie PR Daily's 2019 Digital Marketing & Social Media Awards za akcję #tematdlauwagi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Znak naszych czasów, ludzie już nie dzwonią, nie piszą lecz hasztagują i Uwaga skrzętnie to wykorzystała - Brawo Wy!
odpowiedź