TVN24 BiŚ z ogromnym wzrostem, pierwsze dane TV Republika
TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w lipcu br. Największy wzrost w zestawieniu zanotował TVN24 Biznes i Świat, który zastąpił TVN CNBC, zaś debiutująca w badaniu TV Republika osiągnęła taki sam wynik jak Polsat News 2.
W lipcu br. największy udział wśród stacji informacyjno-publicystycznych miało TVP Info, którego wynik uplasował się na poziomie 3,71 proc. To o 3,39 proc. mniej niż rok wcześniej, gdy stacja nadawała jeszcze pasma regionalne - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji znalazł się TVN24 z udziałem na poziomie 3,55 proc. po wzroście o 2,31 proc. Trzecie miejsce należało ex aequo do TVP Regionalnej i Polsat News, których udział wyniósł po 1,23 proc. Pierwsza z tych stacji nie istniała rok temu, druga zaś zyskała względem lipca ub.r. 4,24 proc.
Wzrost udziału o 18,52 proc. do 0,32 proc. odnotowała zajmująca czwartą lokatę Superstacja. Z kolei najwięcej w zestawieniu zyskała stacja TVN24 Biznes i Świat, rok wcześniej nadająca jako TVN CNBC. Wynik tego kanału po zmianie nazwy i oferty programowej poszedł do góry aż o 237,5 proc. do 0,27 proc.
>>> Polsat z zakazem używania nazwy Polsat News+ na czas procesu
Ostatnie miejsce z 0,12 proc. udziału w rankingu zajęły ex aequo Telewizja Republika oraz Polsat News 2, z tymże to ta pierwsza stacja miała minimalnie lepszą średnią widownię.
Mająca profil konserwatywny Telewizja Republika nadaje od maja ub.r., ale dołączyła do panelu Nielsena dopiero w lipcu br. Stacja ta ma najmniejszy zasięg spośród kanałów newsowych - dociera jedynie do ok. 20 proc. gospodarstw domowych.
Z kolei Polsat News 2 zanotował wzrost udziału o 33,33 proc. względem wyników Polsatu Biznes, którego miejsce zajął 9 czerwca br. (wtedy stacja nazywała się Polsat News+, pod nową nazwą nadaje od zeszłego czwartku).
Największy udział wśród grup kanałów newsowych w lipcu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna. Jej udział wyniósł 4,94 proc., po wzroście w porównaniu do lipca ub.r. o 28,65 proc. (rok temu w skład kanałów informacyjnych TVP wchodziło tylko TVP Info).
Średni udział kanałów Grupy TVN (TVN24, TVN24 Biznes i Świat) wyniósł 3,82 proc. (wzrost o 7,61 proc.), natomiast Telewizji Polsat (Polsat News, Polsat News 2) - 1,35 proc. (+ 8,44 proc.).
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
|||
Lipiec |
2013 |
2014 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP INFO |
198282 |
3,84% |
204576 |
3,71% |
TVN24 |
179244 |
3,47% |
195728 |
3,55% |
TVP Regionalna |
- |
- |
68070 |
1,23% |
Polsat News |
61144 |
1,18% |
67829 |
1,23% |
Superstacja |
13752 |
0,27% |
17388 |
0,32% |
TVN24 Biznes i Świat |
4055 |
0,08% |
14680 |
0,27% |
TV Republika |
- |
- |
6884 |
0,12% |
Polsat News 2 |
4517 |
0,09% |
6819 |
0,12% |
Wirtualnemedia.pl |
||||
Grupy kanałów |
||||
TVP |
198282 |
3,84% |
272646 |
4,94% |
TVN |
183299 |
3,55% |
210408 |
3,82% |
Polsat |
65661 |
1,27% |
74648 |
1,35% |
Dołącz do dyskusji: TVN24 BiŚ z ogromnym wzrostem, pierwsze dane TV Republika
Na razie jest telewizją na dorobku i dlatego nie jest dostępna za darmo w internecie.
Żyjemy w kraju rządzonym raz przez platformę obłudników a raz przez postkomuchów którzy boją się wolności słowa w debacie publicznej dlatego TV REPUBLIKA będzie telewizją dyskryminowaną podobnie jak TV TRWAM.
W Polsce musi powstać więcej mediów prawicowych o charakterze narodowokatolickim i chrześcijańskim które byłyby konkurencją dla antypolskich i antychrześcijańskich mediów liberalnopostkomunistycznych i skrajnie lewackich.