SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 i TVP Info w czwartek z wyższymi wynikami niż TVP2. 1 mln widzów przewagi „Faktów” nad „Wiadomościami”

Najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w czwartek, czyli w dniu uchwalenia przez sejm nowej ustawy o Sądzie Najwyższym, był TVN. Na czwartym i piątym miejscu uplasowały się kanały newsowe TVN24 i TVP Info, które miały lepsze wyniki niż m.in. TVP2, a 10. miejsce zajął Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

TVN w czwartek, 20 lipca 2017 roku miał średnio 9,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,15 proc. Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji wyniósł 8,44 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się TVN24, którego średni udział w zeszły czwartek wyniósł 7,61 proc.

Piąte miejsce, ze średnim wynikiem na poziomie 7 proc., zajęło TVP Info.

Gorzej od głównych stacji newsowych TVP i TVN wypadła Dwójka, która w analizowanym dniu miała średnio 5,58 proc. udziału.

Na wysokim - dziesiątym - miejscu uplasował się Polsat News. Jego średni wynik wyniósł 1,90 proc.

Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, TVN24, TVP Info i Polsat News w dniu 20 lipca br. zanotowały jedne z wyższych dobowych udziałów w historii nadawania. Wszystkie te stacje tego dnia obszernie relacjonowały uchwalenie przez sejm nowej ustawy o Sądzie Najwyższym.

Dla porównania, średni dobowy udział TVP Info w pierwszym półroczu br. wyniósł 3,52 proc., TVN24 - 4,29 proc., a Polsatu News - 1,14 proc.

Również wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 stacje newsowe TVN, TVP i Polsatu 20 lipca br. zanotowały zdecydowanie wyższe wyniki od średnich danych długookresowych.

Spośród tych trzech stacji najlepiej również i tutaj wypadł TVN24, którego udział wyniósł 3,88 proc. TVP Info miało w tym ujęciu 3 proc., a Polsat News - 1,56 proc.

Z kolei w zeszłym półroczu wynik TVN24 wynosił 2,41 proc. udziału, TVP Info - 1,22 proc., a Polsatu News - 0,74 proc.

Spośród topowych audycji w analizowanych stacjach newsowych na antenie TVN24 najwięcej widzów zgromadziła relacja na żywo, która rozpoczęła się o godz. 21.24. Śledziło ją średnio 913 tys. widzów, co dało tej stacji 7,13 proc. udziału w rynku w 4+ i 4 proc. w 16-49.

W TVP Info hitem był program „Nie da się ukryć” (1,06 mln widzów; odpowiednio 8,45 i 3,15 proc. udziału), a w Polsat News - „Wydarzenia”, które rozpoczęły się o 22.08 (283 tys. widzów; odpowiednio 2,67 i 2,66 proc. udziału).

Sumaryczne wpływy reklamowe TVN24 w zeszły czwartek wyniosły 537 tys. zł, TVP Info - 125 tys. zł, a Polsatu News - 59 tys. zł.

Portal Wirtualnemedia.pl uzyskał również wyniki oglądalności czołowych serwisów informacyjnych z 20 lipca br.

Zdecydowanie najwięcej widzów tego dnia miały „Fakty” TVN, które oglądało średnio 2,78 mln widzów (odpowiednio 30,16 i 30,53 proc. udziału). Drugie miejsce, z widownią na poziomie 1,85 mln widzów, zajął „Teleexpress” TVP1. Kolejna pozycja należała do „Wiadomości” telewizyjnej Jedynki, które śledziło 1,75 mln osób. Czwarta była „Panorama” TVP2 (1,05 mln widzów), a piąte - „Wydarzenia”, które rozpoczęły się 20 minut wcześniej niż zazwyczaj (980 tys. oglądających).

 

Dołącz do dyskusji: TVN24 i TVP Info w czwartek z wyższymi wynikami niż TVP2. 1 mln widzów przewagi „Faktów” nad „Wiadomościami”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ynwytawresnok jeicaM
A ja się śmieję ze słupków oglądalności.
Nawet Krycha z Wałbrzycha się śmieje.
Takim śmiechem konserwatywnym
Buhahahahaha ( 5 x ha)
odpowiedź
User
qq
Między 21, a 23 to TVP Info wygrywa, a miedzy 20:00 a 21:00 to TVN 24 dlatego, że jest Kropka nad I i było orędzie premier, które także emitowało TVP 1. TVP info rządzi
odpowiedź
User
ewcia
TVN24 z jakimi wynikami wyskoczył w grupie komercyjnej. Jak by TVN 24 miał większy zasięg to strach się bać jakie by miał wyniki. TVP INFO zostało by zjedzone i nawet paproszek by po nich nie został.

odpowiedź