Mecze piłkarskiej reprezentacji i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na czerwiec
Reklamodawcy Telewizji Polskiej w czerwcu najwięcej zapłacą za spoty emitowane przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Euro 2020, serialu „M jak miłość” i finale Ligi Mistrzów.
30-sek. spot przy transmisji spotkań, podczas których polscy piłkarze będą walczyć o udział w przyszłorocznych Mistrzostwach Europy w piłce nożnej Euro 2020 wyceniono na 132,5 tys. zł (cena netto za 30-sek. spot, bez rabatów). Mecz Macedonia - Polska będzie transmitowany 7 czerwca, a spotkanie Polski z Izraelem 10 czerwca. Czas reklamowy przy tych meczach jest dostępny wyłącznie w „sprzedaży łączonej” – TVP1+TVP Sport. Sprzedaż obejmuje emisję spotów przez I, II połową meczów i po nich.
1 czerwca TVP1 pokaże finał Ligi Mistrzów - zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy tej transmisji zapłacą maksymalnie 82,4 tys. zł.
W czerwcu widzowie Jedynki będą mogli oglądać także mecze piłkarskie rozgrywane w ramach Ligi Narodów. Reklamy przy półfinale 5 czerwca br. wyceniono na 64,5 tys. zł, a przy spotkaniu finałowym 9 czerwca br. - na 71 tys. zł. Z kolei 19 czerwca na antenie TVP1 zostanie pokazany mecz Polski z Włochami rozgrywany w ramach mistrzostw Europy U21. Cena spotu przy nim wynosi 63,6 tys. zł.
Od 14 do 17 czerwca odbywać się będzie 56. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Za reklamę podczas pierwszego dnia festiwalu przy koncercie „Od Opola do Opola” trzeba zapłacić 57,5 tys. zł. Spot przy koncercie „Premiery” 15 czerwca br. wyceniono na 45,8 tys. zł, zaś przy niedzielnym „Nie pytaj o Polskę. 30 lat wolności”- na 45,5 tys. zł. W ostatnim dniu festiwalu odbędzie się tzw. „Scena Alternatywna” - tutaj reklama kosztuje 22,1 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani blokami reklamowymi przy „Wiadomościach” wydadzą na spot do 35,8 tys. zł (w dni powszednie; w niedziele nie przewidziano bloku bezpośrednio przy tym serwisie informacyjnym).
Reklama przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 26 tys. zł w niedziele i 21 tys. zł w dni robocze. W przypadku prognozy pogody stawki wynoszą odpowiednio 48,9 tys. zł w niedzielny wieczór i do 37,5 tys. zł w dni powszednie.
Wśród seriali TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest pokazywany w czwartki „Ojciec Mateusz” - cena spotu wynosi 29,4 tys. zł. 16,3 tys. zł kosztuje reklama przy „Leśniczówce” i 13,5 tys. zł przy „Komisarz Alex”.
W TVP2 tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za 30-sek film reklamowy przy serialu „M jak miłość” - 83,2 tys. zł. Niemal połowę tańsza jest reklama przy „Barwach szczęścia” - cena nie przekracza 44,8 tys. zł.
Na 34,1 tys. zł wyceniono spot przy serialu „Na sygnale”, a przy „Rodzince.pl” - na 3,4 tys. zł.
Za reklamę przy „Magazynie Expressu Reporterów” trzeba zapłacić 39,6 tys. zł, a przy „Europa da się lubić 15 lat później” - 28,8 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze podało cennik reklamowy na czerwiec br.
Dołącz do dyskusji: Mecze piłkarskiej reprezentacji i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na czerwiec