SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info, TVP Seriale, TVP Rozrywka i TVP Regionalna w czołówce kanałów tematycznych (top 25)

W styczniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, które wyprzedziło TVN24, a podium zamyka TTV. W grupie 16-49 pierwszy nadal był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w styczniu 2015 roku należało do TVP Info, którego udział wyniósł 3,14 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 48,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. Był to największy wzrost w zestawieniu, a stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z kolei na drugą lokatę spadł TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,89 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się nadająca w naziemnej telewizji cyfrowej stacja TTV. Jej udział zmniejszył się o 5 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,33 proc.

Czwarte miejsce przypadło kanałowi TVP Seriale z wynikiem w styczniu br. na poziomie 1,28 proc., po spadku o 7,91 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była  siódma (1,20 proc.; wzrost o 31,87 proc.).

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Regionalna (1,03 proc.; w dół o 14,17 proc.), Stopklatka TV (0,89 proc.), Polsat News (0,88 proc.; - 24,14 proc.), ATM Rozrywka (0,75 proc.; - 13,79 proc.) i Nickelodeon (też 0,75 proc.; + 22,95 proc.).

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

styczeń 2015

styczeń 2014

SHR %

SHR %

1

TVP Info

3,14%

2,12%

2

TVN24

2,89%

2,87%

3

TTV

1,33%

1,40%

4

TVP Seriale

1,28%

1,39%

5

TVP Rozrywka

1,20%

0,91%

6

TVP Regionalna

1,03%

1,20%

7

Stopklatka

0,89%

-

8

Polsat News

0,88%

1,16%

9

ATM Rozrywka

0,75%

0,87%

10

Nickelodeon

0,75%

0,61%

11

TVP Historia

0,74%

0,56%

12

Polo TV

0,74%

0,86%

13

TVP ABC

0,71%

-

14

Fokus TV

0,71%

-

15

Eurosport

0,70%

0,85%

16

TVN Style

0,67%

0,63%

17

Disney Junior

0,64%

0,46%

18

Discovery

0,63%

0,75%

19

AXN

0,59%

0,64%

20

Polsat Play

0,56%

0,53%

21

Eska TV

0,54%

0,63%

22

Polsat Film

0,54%

0,46%

23

Cartoon Network

0,53%

0,52%

24

TVP Kultura

0,52%

0,46%

25

TVN Turbo

0,52%

0,48%

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w styczniu 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do stycznia 2014 roku zwiększył się o 1,79 proc. i wyniósł 2,27 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował kanał TTV (1,63 proc.; wzrost o 6,54 proc.). Natomiast na trzecia pozycję spadły TVP Seriale (1,37 proc.; w dół o 14,38 proc.).

Kanał TVP Info w tej grupie był dopiero czwarty z wynikiem 1,19 proc. po wzroście aż o 50,63 proc.

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

styczeń 2015

styczeń 2014

SHR %

SHR %

1

TVN24

2,27%

2,23%

2

TTV

1,63%

1,53%

3

TVP Seriale

1,37%

1,60%

4

TVP INFO

1,19%

0,79%

5

Polo TV

1,08%

1,23%

6

TVP Rozrywka

1,04%

0,86%

7

Stopklatka

1,01%

-

8

Eska TV

0,98%

1,06%

9

TVN Style

0,91%

0,84%

10

Discovery

0,88%

1,15%

11

ATM Rozrywka

0,85%

0,93%

12

Polsat Film

0,84%

0,68%

13

TVN Turbo

0,82%

0,73%

14

Polsat Play

0,75%

0,64%

15

Fokus TV

0,69%

-

16

Polsat News

0,68%

0,91%

17

Disney Junior

0,66%

0,48%

18

TVP ABC

0,65%

-

19

TVP Historia

0,64%

0,49%

20

TVP Regionalna

0,56%

0,53%

21

Nickelodeon

0,56%

0,52%

22

AXN

0,56%

0,83%

23

Comedy Central

0,55%

0,61%

24

National Geographic

0,51%

0,69%

25

Eurosport

0,48%

0,62%

Dołącz do dyskusji: TVP Info, TVP Seriale, TVP Rozrywka i TVP Regionalna w czołówce kanałów tematycznych (top 25)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
Imponujący rezultat Stopklatki, jak na kanał, który nadaje od roku. Przegoni. Sporo starszych konkurentów
odpowiedź
User
SL
Prosze zwrocic uwage Autorowi tego tekstu, ze myli procenty z punktami procentowymi. Piszac o gigantycznym procentowym wzroscie tvpInfo podobnej terminologii uzyl odnosnie tvn24 z tym, ze w pierwszym przypadku faktycznie chodzilo o procenty,a w drugim o punkty procentowe. To zasadnicza roznica powielona wielokrotnie w calym tekscie.
odpowiedź
User
50tka
Dzieki Ci TVP INFO, ze nie jestem twoja grupa docelowa....to uwlaczaloby mojej inteligencjii....szkoda tych mlodziakow.....jak przeeanalizowac co oni ogladaja....straszne...
odpowiedź