SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem oglądalności wśród osób z wykształceniem wyższym. Polsat i TVN24 z takim samym wynikiem (top 40 stacji)

Wśród osób z wykształceniem wyższym w I półroczu 2015 roku najchętniej oglądaną stacją była TVP1, a na podium znalazły się jeszcze: TVN i TVP2. Raport portalu Wirtualnemedia.pl.

W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 liderem rynku telewizyjnego wśród widzów z wykształceniem wyższym była TVP1, której udział wyniósł 12,94 proc. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. zmniejszył się on o 13,04 proc.- wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,55 proc. do 11,41 proc. Podium uzupełnia TVP2. Jej średni dobowy wynik zmalał najbardziej w pierwszej dziesiątce zestawienia, bowiem o 15,77 proc. do 9,08 proc.

Z kolei na czwartym miejscu uplasowały się ex aequo dwa kanały: Polsat (7,73 proc.; udział tej stacji się nie zmienił) oraz TVN24, który przed rokiem był piąty (również 7,73 proc.; wzrost o 13,51 proc.).

W czołowej dziesiątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: TVN7 (2,49 proc.; wzrost o 10,18 proc.), TVP Info (2,32 proc.; do góry o 11,54 proc.), TV Puls (2,01 proc.; + 15,52 proc. - największy w top 10), TV4 (1,59 proc.; - 0,62 proc.) i TVP Seriale (1,41 proc.; - 10,19 proc.).

Wykształcenie wyższe

I półrocze 2014

I półrocze 2015

Lp.

Kanał

SHR%

SHR%

1

TVP1

14,88

12,94

2

TVN

12,21

11,41

3

TVP2

10,78

9,08

4

Polsat

7,73

7,73

5

TVN24

6,81

7,73

6

TVN7

2,26

2,49

7

TVP INFO

2,08

2,32

8

TV Puls

1,74

2,01

9

TV4

1,60

1,59

10

TVP Seriale

1,57

1,41

11

TVN Style

1,21

1,35

12

TTV - Twoja Telewizja

0,82

1,06

13

Polsat News

0,98

0,94

14

TVP Regionalna

1,13

0,90

15

TV Puls 2

0,67

0,89

16

TVP Historia

0,81

0,89

17

AXN

0,91

0,84

18

TVP Rozrywka

0,67

0,79

19

Polsat Sport

0,62

0,78

20

TVN24 Biznes i Swiat

0,39

0,73

21

TVP Kultura

0,60

0,73

22

Polsat 2

0,83

0,72

23

Eurosport

0,70

0,69

24

TVP HD

0,80

0,66

25

Fokus TV

0,13

0,64

26

TLC

0,44

0,64

27

Stopklatka

0,37

0,61

28

Comedy Central

0,63

0,59

29

Domo

0,36

0,59

30

TV6

0,48

0,59

31

TVN Turbo

0,55

0,59

32

Disney Junior

0,46

0,58

33

Discovery

0,77

0,57

34

National Geographic

0,57

0,53

35

Romance TV

0,24

0,51

36

TVPolonia

0,58

0,49

37

TVP ABC

0,21

0,48

38

Discovery Science

0,47

0,46

39

Polsat Cafe

0,35

0,46

40

Eska TV

0,41

0,45

Jak już informowaliśmy w I półroczu br. udział w rynku czterech największych kanałów spadł poniżej 45 proc., liderem była TVP1.

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem oglądalności wśród osób z wykształceniem wyższym. Polsat i TVN24 z takim samym wynikiem (top 40 stacji)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
To w końcu z wyższym czy podstawowym?
odpowiedź
User
gość
Nareszcie widać kto ogląda TVP Info, a kto TVN24 :) Panowie SS nadal tacy dumni z siebie i ze swoich wyników? Stworzyliście telewizyjny tabloid dla osób bez wykształcenia. Innymi słowy - telewizję dla Sandacza :)
odpowiedź
User
ja
Zawsze mnie zastanawiało skąd oni wiedzą kto jakie ma wykształcenie, ile ma lat, czy jest mężczyzną albo kobietą. Dzwonią do ludzi i pytają się co o takiej i takiej godzinie się oglądało?
odpowiedź