TVP1 nowym liderem. Msza kanonizacyjna z 6,7 mln widzów
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. W niedzielę mszę kanonizacyjną w TVP1 oglądało 6,71 mln osób.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 21 do 27 kwietnia 2014 roku zwiększył się o 2,38 pkt. proc. do 14,22 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,88 pkt. proc. i wyniósł 11,84 proc. Z kolei z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł TVN. Jego wynik wyniósł 11,18 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,78 proc.; w dół o 1,10 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,39 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,46 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TTV (1,25 proc.; + 0,11 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,03 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,88 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,83 proc.; + 0,16 pkt. proc.) i TVP Polonia (również 0,83 proc.; + 0,30 pkt. proc.).
NAM | 14.03 - 20.04 | 21.03 - 27.04 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVP1 | 11,84% | 14,22% |
2 | Polsat | 12,72% | 11,84% |
3 | TVN | 12,31% | 11,18% |
4 | TVP2 | 9,88% | 8,78% |
5 | TVN7 | 3,45% | 3,45% |
6 | TV Puls | 3,32% | 3,39% |
7 | TVP Info | 2,52% | 2,73% |
8 | TVN24 | 2,89% | 2,69% |
9 | TV4 | 2,75% | 2,67% |
10 | Polsat2 | 1,40% | 1,48% |
11 | TVP Seriale | 1,41% | 1,46% |
12 | Puls 2 | 1,42% | 1,31% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 1,14% | 1,25% |
14 | TVP Regionalna | 0,96% | 1,03% |
15 | TV6 | 1,02% | 1,00% |
16 | Polsat News | 1,16% | 0,93% |
17 | TVP Rozrywka | 0,86% | 0,88% |
18 | Stopklatka | 0,67% | 0,83% |
19 | TVP Polonia | 0,53% | 0,83% |
20 | Discovery | 0,71% | 0,79% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała jednak spadek o 0,31 pkt. proc. do 13,40 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,43 pkt. proc. do 13,10 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Jedynce, która tydzień wcześniej była czwarta - wzrost o 1,95 pkt. proc. do 10,17 proc. udziału.
NAM | 14.03 - 20.04 | 21.03 - 27.04 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 13,71% | 13,40% |
2 | Polsat | 14,53% | 13,10% |
3 | TVP1 | 8,22% | 10,17% |
4 | TVP2 | 8,41% | 7,39% |
5 | TV Puls | 3,87% | 3,77% |
6 | TVN7 | 3,16% | 3,59% |
7 | TV4 | 3,13% | 2,90% |
8 | TVN24 | 2,18% | 2,22% |
9 | TVP Seriale | 1,53% | 1,57% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 1,24% | 1,41% |
11 | Polsat2 | 1,37% | 1,36% |
12 | Puls 2 | 1,50% | 1,24% |
13 | Discovery | 0,97% | 1,14% |
14 | TV6 | 1,17% | 1,13% |
15 | TVP Info | 0,91% | 1,06% |
16 | Polo TV | 1,32% | 1,01% |
17 | Comedy Central | 0,81% | 0,92% |
18 | Eska TV | 0,96% | 0,92% |
19 | TVN Style | 0,86% | 0,92% |
20 | Kino Polska | 1,09% | 0,91% |
na kolejnej podstronie zestawienie telewizyjnych hitów zeszłego tygodnia
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem. Msza kanonizacyjna z 6,7 mln widzów