SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Twist” zyskał najwięcej, mocno w dół tytuły Ringiera

“Bravo Girl” i “Fun Club” to jedyne tytuły młodzieżowe, które zanotowały w kwietniu br. wzrosty sprzedaży. Pozostałe pisma straciły, a największymi spadkami dotknięte zostały “Popcorn” i “Dziewczyna”.

Liderem pozostaje dwutygodnik “Bravo” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 196 144 egz. i była o 0,9 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn “Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 104 201 egz., który zanotował wzrost o 6,9 proc. Do końca marca br. tytuł ten był dwutygodnikiem, zaś od kwietnia jest on miesięcznikiem (więcej na ten temat).

Na podium uplasował się jeszcze jeden magazyn Bauera - miesięcznik “Twist” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w czwartym miesiącu br. wzrosła najbardziej w zestawieniu, bo o 23,9 proc. i wyniosła 83 190 egz.

Najwięcej w rankingu stracił wydawany przez Ringier Axel Springer Polska “Popcorn”, plasujący się na pozycji piątej. Wynik tego miesięcznika poszedł w dół aż o 53,3 proc. i wyniósł 42 387 egz. Sporo (38,4 proc.) stracił też drugi młodzieżowy miesięcznik Springera - “Dziewczyna”, która zajęła ostatnie miejsce (jej wynik to 39 757  egz.).

Aby poprawić rentowność obu tych pism, wydawca zdecydował się na połączenie ich redakcji od kwietnia br. (dowiedz się więcej). Dodatkowo od majowego numeru “Dziewczyna” ukazuje się wyłącznie w wersji z gadżetami, która dotychczas osiągała wyższe wyniki sprzedaży (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.plkwiecień
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Bravo196 144197 941
Bravo Girl104 20197 452
Twist83 19067 116
Fun Club76 974115 616
Popcorn42 38790 753
13 Magazyn Nastolatki41 99763 242
Dziewczyna39 57564 295


Porównując dane z kwietnia r. do danych z marca br. widać, że największy wzrost (o 50,8 proc.) zanotowało “Bravo Girl”, a największy spadek (o 25,8 proc.) dotknął miesięcznika “Popcorn”. 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPkwiecieńmarzec
TytułSprzedaż ogółem
Bravo196 144191 472
Bravo Girl104 20169 119
Twist83 19068 757
Fun Club76 97485 792
Popcorn42 38757 110
13 Magazyn Nastolatki41 99754 501
Dziewczyna39 57543 675

“Bravo” to dwutygodnik. Pozostałe tytuły prezentowane w rankingu to miesięczniki.

Dołącz do dyskusji: “Twist” zyskał najwięcej, mocno w dół tytuły Ringiera

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EliMarmur
A jak Sexolatka od Bauera?
odpowiedź
User
Pecunia
czy Dziewczyna zje Popcorn? :)
odpowiedź