„Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych
W maju 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Joy” - na przeciw biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 190 004 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 15,58 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z szóstej na drugą lokatę awansował magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 110 151 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 46,08 proc.
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 4,28 proc. i wyniósł 103 125 egz.
Na siódmym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w maju br. wyniosła 80 953 egz.
Natomiast najwięcej - 64,44 proc. do 21 910 egz. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca ósmego na czternaste - ostatnie.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 299 912 | 191 238 | 190 004 | 299 941 | 225 338 | 225 077 |
Joy | 160 000 | 110 151 | 110 151 | 150 000 | 75 406 | 75 406 |
Avanti | 185 000 | 103 491 | 103 125 | 195 000 | 107 840 | 107 733 |
Glamour | 140 000 | 98 977 | 98 977 | 190 000 | 86 030 | 86 030 |
Cosmopolitan | 160 000 | 92 905 | 92 905 | 150 000 | 76 971 | 76 681 |
Zwierciadło | 147 000 | 84 353 | 84 353 | 141 000 | 73 069 | 73 069 |
Wysokie Obcasy Extra | 141 400 | 86 749 | 80 953 | - | - | - |
Pani | 139 997 | 73 126 | 72 976 | 149 967 | 83 511 | 83 083 |
Elle | 105 000 | 60 751 | 58 751 | 110 760 | 59 122 | 57 072 |
Hot Moda | 130 000 | 57 793 | 57 793 | 130 000 | 61 363 | 61 363 |
In Style - Edycja Polska | 95 000 | 45 643 | 45 643 | 128 000 | 53 219 | 53 219 |
Uroda | 78 000 | 32 748 | 32 748 | 84 392 | 38 860 | 32 860 |
Harpers Bazaar | 59 720 | 30 937 | 30 937 | 95 000 | 36 931 | 36 931 |
Shape | 38 000 | 21 910 | 21 910 | 70 000 | 61 617 | 61 617 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 36,67 proc.) pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Twój Styl” - było to 12,84 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 299 912 | 191 238 | 190 004 | 299 965 | 219 358 | 217 996 |
Joy | 160 000 | 110 151 | 110 151 | 160 000 | 80 598 | 80 598 |
Avanti | 185 000 | 103 491 | 103 125 | 171 050 | 85 430 | 85 064 |
Glamour | 140 000 | 98 977 | 98 977 | 140 000 | 73 560 | 73 560 |
Cosmopolitan | 160 000 | 92 905 | 92 905 | 160 000 | 90 254 | 90 254 |
Zwierciadło | 147 000 | 84 353 | 84 353 | 134 000 | 66 718 | 66 718 |
Wysokie Obcasy Extra | 141 400 | 86 749 | 80 953 | 173 254 | 81 357 | 75 485 |
Pani | 139 997 | 73 126 | 72 976 | 140 000 | 69 017 | 68 859 |
Elle | 105 000 | 60 751 | 58 751 | 104 580 | 55 562 | 53 462 |
Hot Moda | 130 000 | 57 793 | 57 793 | 130 000 | 60 830 | 60 830 |
In Style - Edycja Polska | 95 000 | 45 643 | 45 643 | 155 000 | 98 565 | 38 565 |
Uroda | 78 000 | 32 748 | 32 748 | 80 300 | 27 901 | 27 901 |
Harpers Bazaar | 59 720 | 30 937 | 30 937 | 60 000 | 28 120 | 28 120 |
Shape | 38 000 | 21 910 | 21 910 | 38 000 | 22 342 | 22 342 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych
Darmowe doładowania do dowolnej sieci ! Promocja ważna tylko do 18.08.2014 lub do wyczerpania limitów. Więcej informacji na: http://odu.pl/3q5
Darmowe doładowania do dowolnej sieci ! Promocja ważna tylko do 18.08.2014 lub do wyczerpania limitów. Więcej informacji na: http://odu.pl/3q5