Tygrys, sarna i sowa mówią głosami youtuberów w kampanii Tigera Restart
Wystartowała kampania reklamowa napoju energetyzującego Tiger Restart, którą połączono z konkursem „Tiger mówi”. W spotach youtuberzy z kanału Abstrachuje.TV dubbingują zwierzęta. Akcję przygotowała agencja Lemon Sky JWT.
W ramach akcji twórcy kanału Abstrachuje.TV Robert Pasut, Rafał Masny i Cezary Jóźwik podkładają głos do trzech filmików z bohaterami telewizyjnych reklam marki Tiger - tygrysa, sarny Żanetki i sowy Seby.
Do 19 października trwa konkurs „Tiger mówi”, w którym fani marki mogą przygotowywać własne napisy do krótkich scenek przygotowanych w czeskiej, niemieckiej i hiszpańskiej wersji językowej. Napisy muszą w zabawny sposób ilustrować spoty reklamowe. Teksty wybranych użytkowników zostaną wykorzystane w kampanii VoD.
Za organizację akcji i konkursu odpowiada agencja Lemon Sky JWT.
Dołącz do dyskusji: Tygrys, sarna i sowa mówią głosami youtuberów w kampanii Tigera Restart