Tylko 660 tys. widzów „Warto rozmawiać” w TVP1. „Pracujemy nad programem”
Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” po trzech odcinkach gromadzi średnio tylko 660 tys. widzów, a TVP1 w czasie jego emisji plasuje się daleko w tyle za TVP2, Polsatem i TVN. Talk-show zaczął jednak od pół miliona widzów, ale trzeci odcinek zgromadził już ich ponad milion.
„Warto rozmawiać” nadawane jest we wtorki o 21.25 począwszy od 1 marca br. Pierwsze trzy odcinki programu obejrzało średnio 660 tys. widzów, co przełożyło się na 4,74 proc. udziału w grupie 4+ i 2,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” przegrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem w tym czasie jest TVP2, emitująca końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”, co przekłada się na 20,86 proc. udziału. Drugi jest TVN („Agent Gwiazdy”; 11,79 proc.), a trzeci Polsat („Powiedz tak!”; 9,14 proc.). W grupie komercyjnej liderem jest też TVN, a dalej plasują się TVP2 i Polsat.
Widownia konkurencji w czasie „Warto rozmawiać”
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 | 2 907 954 | 20,86% | 14,85% |
TVN | 1 644 270 | 11,79% | 16,33% |
Polsat | 1 275 095 | 9,14% | 12,07% |
TVP1 - Warto rozmawiać | 661 371 | 4,74% | 2,70% |
Pierwsze dwa odcinki programu (poświęcone odpowiednio Żołnierzom Wyklętym oraz sześciolatkom w szkołach) oglądało po niecałe pół miliona widzów. Średnią podniósł trzeci odcinek, który zgromadził przed telewizorami ponad dwa razy więcej oglądających - poświęcony on był nakręcającej się w sieci, w parlamencie i na ulicach wojnie polsko-polskiej. Wśród gości w studiu byli m.in. prof. Jadwiga Staniszkis i Bronisław Wildstein.
Top 3 odcinki programu Jana Pospieszalskiego
Warto rozmawiać | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% |
01-03-2016 | 497 162 | 3,54% |
08-03-2016 | 461 776 | 3,32% |
15-03-2016 | 1 026 349 | 7,40% |
- Wyniki „Warto rozmawiać” oceniam optymistycznie, widzowie zaczynają się przyzwyczajać do tego programu - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor TVP1, podkreślając, że powrót talk-show na antenę był przygotowany w szybkim tempie.
Szef Jedynki podkreśla, że cały czas trwają prace nad zawartością i formułą „Warto rozmawiać”. - Będziemy budować ten program wokół rozpoznawalnych gości i aktualnych, gorących tematów. Chcemy przezwyciężać logikę wojny polsko-polskiej i pokazywać pole dialogu - mówi Pawlicki.
Jan Pospieszalski przez ostatnie cztery lata prowadził program „Bliżej”, emitowany w TVP Info w czwartki o 22.30. W okresie od września ub.r. do końca lutego br. oglądało go średnio 416 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,13 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,41 proc. w grupie 16-49.
Dodajmy, że średni udział Jedynki w rynku w lutym br. wyniósł 12,17 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 660 tys. widzów „Warto rozmawiać” w TVP1. „Pracujemy nad programem”