Uczestnicy „Top Model” reklamują Złote Tarasy „w sercu modnej Warszawy”
Centrum handlowe Złote Tarasy rozpoczęło wiosenną kampanię pod hasłem „W sercu modnej Warszawy”. Bohaterami reklam, za których kreację odpowiada agencja Grey Group, są uczestnicy programu „Top Model”.
Nowa kampania reklamowa nawiązuje do pozycjonowania Złotych Tarasów jako miejsca spotkań w sercu miasta. Stylistyka wszystkich reklam zaczerpnięta jest z pop-upowych książek. Przekazy mają być czytelne zwłaszcza dla grupy docelowej centrum, którą w większości stanowią ludzie młodzi. Ideą kreatywną jest zwrócenie uwagi na to, że Złote Tarasy to nie tylko obiekt handlowy, ale także miejsce, które tętni życiem nowoczesnej i modnej Warszawy.
W sesji zrealizowanej na potrzeby kampanii Złotych Tarasów udział wzięli uczestnicy programu „Top Model” w TVN - Adam Boguta (uczestnik czwartej edycji) oraz Tamara Subbotko i Renata Kurczab (z trzeciej edycji).
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group. Sesję zdjęciową zrealizowano w studio Tęcza w Warszawie, pracowali przy niej Jacek Kołodziejski (fotograf), Zuza Kuczyńska (stylistka), Ewa Gdowiok (scenografia) i Piotr Stefański (producent).
Dołącz do dyskusji: Uczestnicy „Top Model” reklamują Złote Tarasy „w sercu modnej Warszawy”